Loppa Skrevet Mai 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2002 Fant et lite bilde av en kjent bil (og sjåfør:) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2002 Originally posted by Loppa Fant et lite bilde av en kjent bil (og sjåfør:) haha du har garantert den feteste tittelen... i' en fotoboks nær deg' .. du ble vel temmlig kjent på japse treffet og... sån litt på kveldinga... hørte noen stygge rykter...:) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2002 O..takk :) Joda, fikk vel laget et lite "show" for ris-gutta iaf. Det var jo litt daft der akkuart når vi kom på besøk så vi måtte showe og lage litt Audi-ringer på asfalten der;) :cool: Jammen ble vi ikke P4-kjendiser på hjemturen også;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2002 haha jo.....! de hadde sett noe styg gkjøring fra noe helikopter visst... men det var sikkert ikke dere alikavel... ;) var visste noe med ringer men... jappse gutta lurte på om ådi hang sammen enda :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2002 Originally posted by marius haha jo.....! de hadde sett noe styg gkjøring fra noe helikopter visst... men det var sikkert ikke dere alikavel... ;) var visste noe med ringer men... jappse gutta lurte på om ådi hang sammen enda :) Seff hengern sammen....er jo Audi :D Vogna er god som gull den, bare disse teite dekkene som blir utslitt støtt.......fatter ikke det. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Tenkte jeg skulle nevne at jeg har denne "burne m/full sving og revers" kjøringa på video.Bør det legges ut for offentligheten, Loppa? heyyou Trodde automatgirolja skulle sprute da du reiv den fra revers til drive uten å lette på gassen! yodude Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Originally posted by The Mazta' Tenkte jeg skulle nevne at jeg har denne "burne m/full sving og revers" kjøringa på video.Bør det legges ut for offentligheten, Loppa? heyyou Trodde automatgirolja skulle sprute da du reiv den fra revers til drive uten å lette på gassen! yodude Audi ringene:) Så det var du som stod der og fektet med kameraet? Ble det no' særlig å se på da? Fikk du hele seansen eller? He-he, slapp nok litt opp skjønner du;) det kommer et lite smell i potta da, kanskje det du hørte eller .no? Men Audien tåler nok det meste:D Om ikke reg.nr stikker særlig frem så er det bare å "fyre opp". *pr.kåt jeg?* Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Hehe, tok vel litt i der, hørte at du slapp gassen. Men det er nå et eller annet inni kassa så må skifte retning i løpet av sann circa 0,2 sekunder, men hvis det går bra, så går det jo bra. :D Det var ikke jeg som filmet der og da, men Frank Ove fra Mazdafun. Det var vel den andre seansen han fikk med på film. Jeg er en av de to personone som sto der du begynte for andre gangen, etter kompisen min (med stort hell) prøvde å lage tegnspråk-tegnet for "ta en burnout til". Var jo show det da! Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Originally posted by The Mazta' Hehe, tok vel litt i der, hørte at du slapp gassen. Men det er nå et eller annet inni kassa så må skifte retning i løpet av sann circa 0,2 sekunder, men hvis det går bra, så går det jo bra. :D Det var ikke jeg som filmet der og da, men Frank Ove fra Mazdafun. Det var vel den andre seansen han fikk med på film. Jeg er en av de to personone som sto der du begynte for andre gangen, etter kompisen min (med stort hell) prøvde å lage tegnspråk-tegnet for "ta en burnout til". Var jo show det da! Hei du! Jeg tror jeg var borte å snakka med dere mazda gutter når dere sto med bannern deres! Jeg som hadde stygg gul refleks vest på VAG dagen og snakka om Rx7 ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Hei Marius Ja, jeg så at du var bortom da vi kom...hvis du husker en som hadde på seg en knall orange Cadence T-skjorte så var det meg. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 The Mazta: da var det kanskje du som prata med meg mens loppa snurra rundt der da??? (eller var det samme fyr som drev med tegnspåk?? hmmm husker ikke helt...) Kjørte den andre Audi'n... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Jeg ble forbi kjørt av en Audi cab etter Espa.. jeg har ikke sett makan til tanke løs Idiot kjøring.. synnes dere det er tøfft å kjøre sånn??? holdt på å drepe noe uskyldige 3 ganger på 1 kilometer... Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Originally posted by Import Tuning Jeg ble forbi kjørt av en Audi cab etter Espa.. jeg har ikke sett makan til tanke løs Idiot kjøring.. synnes dere det er tøfft å kjøre sånn??? holdt på å drepe noe uskyldige 3 ganger på 1 kilometer... jeg ble også forbi kjørt av han! jeg så han hadde en stor afro? var det samme fyren? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 "speed doesn't kill.....lack of judgement does" Fint "slagord" jeg så en gang i en BMW film om M5'er.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by Import Tuning Jeg ble forbi kjørt av en Audi cab etter Espa.. jeg har ikke sett makan til tanke løs Idiot kjøring.. synnes dere det er tøfft å kjøre sånn??? holdt på å drepe noe uskyldige 3 ganger på 1 kilometer... Skulle ikke tilfeldigvis vært på "Bilist 2000" forumet vel ? Med sånn fint bil-hjertemerke som avatar? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg