Dr_S Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Det vil si at det var deg , Loppa? Som kjørte svin? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by Dr_S Det vil si at det var deg , Loppa? Som kjørte svin? aneglsmili Å-nei..... kjører alltid pent jeg. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 :roll: :roll: :roll: :roll: fatality Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by Loppa aneglsmili Å-nei..... kjører alltid pent jeg. Sikker på at disse vingene ikke er litt sorte og brendte ? :p -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 du som har den grå rx7en.. kjørte du nedover riksveien 210 eller noe kl ca 15. 20 mai? vi ble forbikjørt av en grå rx7. du kjørte ikke veldig pent da:) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by thoos du som har den grå rx7en.. kjørte du nedover riksveien 210 eller noe kl ca 15. 20 mai? vi ble forbikjørt av en grå rx7. du kjørte ikke veldig pent da:) Min står i USA enda den... tror ikke det er min nei... eheh ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Tror nok den rx'en var i fullt driv på vei hjem til vestlandet.... i følge eieren er det vissnok den eneste sølvfarga 3.gen rx7'en i landet (?) ...og da er det vel ikke så lett å snakke seg bort fra en sånn observasjon ;) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by The Mazta' Tror nok den rx'en var i fullt driv på vei hjem til vestlandet.... i følge eieren er det vissnok den eneste sølvfarga 3.gen rx7'en i landet (?) ...og da er det vel ikke så lett å snakke seg bort fra en sånn observasjon ;) hehe han snakka jeg med og... Han var så høy at han sleit med å få plass inni der med hjelm hehe...! Hvis noen kjenner må de få han på forumet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Jeg kjenner han meget godt, men han er vel ikke den typen som er "mest" online for å si det sånn. men kan jo høre om han kan ta seg en tur innom bilforumet i nærmeste framtid..... Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Hehe, kjenner til bilen, ikke mannen... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg