Gå til innhold

Tips til bmw 528I

Ranger emnet

zeroangel

Anbefalte innlegg

heisann! som topic sier så trenger jeg tips til min bmw!

Lurte på om noen hadde noen bra tips til ett eksos annlegg som er lovlig!

Har tenkt på 3" rør hele veien men lurer på regler om hvor høy dB jeg kan ha!

og enntall lyddempere!

Har også lyst på tips til lakk og evt hvordan man kan få den til og bli lagt merke til under kjøring!

Får lakkering for 1500 - 2000kr så får det billig og er gjort på en helg!

også lurer jeg på om jeg må ha på bumbern forran for og få den godtkjent siden den gjør fronten stygg (min mening) kanskje andre som synes det er greit med den!

Alle tips mottas med glede..skal få komme i gang med og få sveisa rusta og det komemr snart bilder av mitt lille prosjekt!

Sitter altså en 3.5L i den og vil ha resten av bilen til og stå i stil med motoren dor og si det sånn..

MvH zeroangel!

Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker)

Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om en E28 bmw? du sier ikke noe om typen bil ;)

Regner med at du må ha bumpern i front på bilen ja.. ang lakkering så synes jeg 2000 spenn høres litt vell billig ut, ofte bedre å bruke skikkelig spenn på å få lakken pen.

Ang. eksos så kan din lokale trafikkstasjon sikkert svare på dB spørsmålet når de får oppgitt biltypen.. :)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja er snakk om en bmw 528I -85.

det er onkelen min som lakerer så det blir bra..tenkte på en mørk blåfarge eller en svartfarge...har sett åssen lakkeringene blir så det blir bra..

får ta kontakt med biltilsynet da..

MvH zero

Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker)

Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider