Fire&Ice Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hei folkens, noe er galt. Trodde først at det var termostaten som var gåen, men etter å ha byttet denne blir det fremdeles ikke varmt inne i bilen. Dvs. etter å ha spylt, renset og fyllt opp kjølevannet/systemet to ganger er det litt, men bare litt varme inne. slår jeg av vifta helt og lar den være av litt vil det rett etterpå blåse varmt, men så blir det kaldt igjen med en gang. Eneste som funker nå er å ha vifta på hakk 1, det bilr ikke varmt, men det blåser litt lunk på den måten. Noen som kjenner seg igjen? Har tips? plz HELP! jeg har hørt at varmeregisteret kan være defekt, noen som har noen forklaring på hva som blir defekt? Det går masse varmt vann inn, og det er like varmt det som kommer ut. så ville tru det sku være i orden jeg da. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 varmeregistret kan være delvis tett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hei folkens, noe er galt. Trodde først at det var termostaten som var gåen, men etter å ha byttet denne blir det fremdeles ikke varmt inne i bilen. Dvs. etter å ha spylt, renset og fyllt opp kjølevannet/systemet to ganger er det litt, men bare litt varme inne. slår jeg av vifta helt og lar den være av litt vil det rett etterpå blåse varmt, men så blir det kaldt igjen med en gang. Eneste som funker nå er å ha vifta på hakk 1, det bilr ikke varmt, men det blåser litt lunk på den måten. Noen som kjenner seg igjen? Har tips? plz HELP! jeg har hørt at varmeregisteret kan være defekt, noen som har noen forklaring på hva som blir defekt? Det går masse varmt vann inn, og det er like varmt det som kommer ut. så ville tru det sku være i orden jeg da. well har du sånne trykkreduksjons-ventiler på slangene inn til varmeapparatet, er det 99% sjangs for at en av de har gått i stykker. da mister du sirkulasjonen igjenom varmeapp registeret. :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 well har du sånne trykkreduksjons-ventiler på slangene inn til varmeapparatet, er det 99% sjangs for at en av de har gått i stykker. da mister du sirkulasjonen igjenom varmeapp registeret. :cocain: kan jo finne ut av det ja. men vann inn til varmeregister og vann ut av varmeregister er veldig veldig varmt. har forresten spylt igjennom registeret fra motorrommet, det var bra sirkulasjon. kan det være luft i systemet? og hvordan kan man eventuelt lufte det? Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Det lufter seg selv. Om vannet som går inn og ut av registeret er varmt ,men det blåser kaldt av varmeapparatet så må du rense registeret ditt. Har du kjørt uten frostveske i vannet ditt på sommern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 det de fleste ikke tenker på er at frostvæska på en måte "smører" inni vannkanalene. hindrer kavitasjon og slikt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg