Gå til innhold

Noen som har peiling på dette, er en AZ455 forsterker istand til å dra ett JBL GTO+++

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med JBL GTO Frontsett, har ikke fullt navn på det, men er 2veis med ca 51/2-61/4" basselement og frittstående diskanter, basselementene er på 225w max og diskantene på 150W max trur jeg, har en Arizona Eagle 4kanals forsterker(AZ455), problemet er at jeg ikke greier å dra frontsettet med forsterkeren, eller cd-spiller, går sånn noenlunde greit når jeg stiller ned bassen på delefilteret på forsterkeren, men hvis ikke så vrenger det og bare "sur" lyd.

er ikke denne forsterkeren stor nok til å dra frontsettet.

Er også 2 "sub"utganger på forsterkeren, prøvde å koble sub`en min på disse brokoblet, greide heller ikke å dra denne(det er en JBL 10" som ser ut som ei symaskinkasse hvis det sier noen noe), har tidligere dratt den rimelig godt med en 200w bilttema forsterker.

Er det noe galt med forsterkeren, er den for liten eller kan det ha noe med strømforsyninga å gjøre.

Den består av en 21 mm2 plusskabel fra ett 72 Ah batteri og og en 70 A dynamo, 25A sikring, en 2,5mm2 ganger 3 provisorisk jording fra låsen, ingen power eller protectionlamper blinker.

Spilleren er en eldre pionèer som funker som faan, har kun brukt 2 og 2 utganger på forsterkeren da jeg ikke har nok phonokabler enda.Det kommer til å bli montert ett ekstra batteri baki, men må lage feste/kasse og vil helst opp på 30mm2 kabel da.

Noen som har noen idèer på hva som kan funke her?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider