Magnalf Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jåw! Har lyst til å chippe bilen min, men har det noen negative effekter iogmed at den har gått så langt? 1,9 TDI 90hk 94 modell ^^ Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Skal ikke være noe problem det...!! veit om en som gjorde det på caravelle 2,5 tdi.. den har gått over 300... ikke vært noe problem!! så chip i vei!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 er bare å chippe det. så lenge motor er i god stand byr det ikke på noen problemer. Hvor mange hk får du av en chip til 90 hk diesel egenltig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 er bare å chippe det. så lenge motor er i god stand byr det ikke på noen problemer. Hvor mange hk får du av en chip til 90 hk diesel egenltig? Har hørt rykter om 130 hk. Hadde jo vært noe =P Hvor lønner det seg å chippe den? Norsk Bildelsenter kanskje? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Har selv en passat Tdi jeg vurderer å chippe. Orginal 90hk, men trodde ikke man fikk ut stort mere enn rundt 110hk på den jeg. Å mellom 130-140 på den som originalt har 110.. Eller tar jeg feil nå? Håper egentlig det da men :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Har hørt rykter om 130 hk. Hadde jo vært noe =P Hvor lønner det seg å chippe den? Norsk Bildelsenter kanskje? Ikke noe problemer å chippe bilen din! Kom igjen! ;) Jeg trur je ville valgt Flissundet Motorservice som holder til på Flisa, mener de bruker MTM sine programvarer..? Eller så er Audisentrum og TS Racing også meget bra steder å trimme! Mener jeg så at TS hadde chip til bilen din som gav 125 hk og en god del mer NM...til 7000 kr mener jeg det var... Alle disse stedene er meget bra og det hjelper sikkert å ringe rundt til de forskjellige å høre hva de kan tilby deg! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Anbefales iaf å chippe disse dieseldyrene - er som å få ny motor. ALT av moment og hester fra 2000rpm er en fryd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ok da er jeg overbevist. Men jeg venter til sommeren, er ikke så mye vits nå på vinteren uansett. Er Norsk Bildelsenter og deres SKN chip noe å satse på eller? happyhappy Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg