team tulling Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Er det noen her som har prøvd tarantula mono blokk og en soundstream xxx-15" her før. Driver å vurdere å bygge noe sånn i saab 9-3!!! :drive2 Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Er det noen her som har prøvd tarantula mono blokk og en soundstream xxx-15" her før. Driver å vurdere å bygge noe sånn i saab 9-3!!! :drive2 Jeg har selv Tarantula monoblokk og vet godt hva den klarer... Skal du spille livsskiten ut av folk så hadde jeg tatt XXX 15" på Tarantulaen. Tarantulaen er oppgitt til 1x2000w uahengig av last, men min er målt til 3143W rms i 4 ohm. Alt avhenger av at du har STRØM i bøtter og spann for den trekker helt villt med strøm.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian85 Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hvorfor er kjøp og salg siden nere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ok Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 var det ikke denne monoblokken team lyd i bil hadde på NM i 2004 da? de som meldte seg på for sent og havnet i monster-klassen... en 2000W tarantula monoblokk på 2x 15" soundstream SPLX. spilte høyt som bare det, greit nok, men den gikk i protect hele tiden da. hvorfor er jeg ikke sikker på, men. mulig det var strømmangel som var problemet. har en film av bilen forresten.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 var det ikke denne monoblokken team lyd i bil hadde på NM i 2004 da? de som meldte seg på for sent og havnet i monster-klassen... en 2000W tarantula monoblokk på 2x 15" soundstream SPLX.spilte høyt som bare det, greit nok, men den gikk i protect hele tiden da. hvorfor er jeg ikke sikker på, men. mulig det var strømmangel som var problemet. har en film av bilen forresten.. :P Det var den monoblokka de brukte. De hadde for lite strøm, så de helt store resultatene uteble der ja. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Den monoblokka ETER strøm... Syk sak Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 blir bare monoblokka å to tarantula t4 15" på meg da. Har ikke brukt for noe monsterbass. Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 blir bare monoblokka å to tarantula t4 15" på meg da. Har ikke brukt for noe monsterbass. Hahahaha, har ikke brukt for monsterbass sier du? Da skulle du ikke kjøpt T4-15 heller for de subelementene er monstre de også. Har vel nevnt det i en annen tråd her på forumet- at jeg monterte 2 slike i en 180 liters kasse plassert i en Golf 2. Med en 2000 watts Soundstream PCA2000D spilte dette brutalt. Jeg har aldri hørt en slik kombinasjon av kraftig, presis og dyp bass. Gratulerer uansett, du kommer til å bli fornøyd! happyhappy At elementet er en nytelse å se på gjør ikke tingene verre. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Han vil jo ikke akkurat få noe mindre kontroll med den monoblokka heller da... Tror du jeg har kontroll på mine 2x Van Gogh 10" med nok strøm til blokka eller happyhappy Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 nå ble det frontsett å gitt. blir cdt. Nå blir hele bilen untatt frontsettet soundstream!! MÅ de bassera ha 180 liter kasse? Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 nå ble det frontsett å gitt. blir cdt. Nå blir hele bilen untatt frontsettet soundstream!!MÅ de bassera ha 180 liter kasse? De MÅ ikke, men veldig mye mindre kasse ville jeg ikke brukt. Soundstream anbefaler jo 120 liter per element, men i mine simuleringer fant jeg ut at ca.90 liter per element ville fungere bra. OBS, disse elementene fungerer ikke i trykkammer. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 ok!!! Får se hvordan jeg bygger de kassene, hade tenkt på glassfiber med mdf front på grunn av da får jeg utnytta plassen. Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw med lyd i Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hei lars, pajero mannen her, . di der eton elementene, hvor mye tåler di av bank , ??. driver å bygger i en bmw alpina, så er d bare om di er noe, som tåler eller om jeg skal sette i noe radikalt endret, ?? hlsen kai roger, fest her snart, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 cheers JESUS!!! Høres brutalt ut dette her!!! :drive2 STÅ PÅ gutta!!!! Lykke til med prosjektet!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg