T0mmen Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Noen som har link(er) til subbene og forsterkern? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 forserkeren har gått ut av produksjon!! Basseren finner du på http://www.soundstream.com Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hahahaha, har ikke brukt for monsterbass sier du?Da skulle du ikke kjøpt T4-15 heller for de subelementene er monstre de også. Har vel nevnt det i en annen tråd her på forumet- at jeg monterte 2 slike i en 180 liters kasse plassert i en Golf 2. Med en 2000 watts Soundstream PCA2000D spilte dette brutalt. Jeg har aldri hørt en slik kombinasjon av kraftig, presis og dyp bass. Gratulerer uansett, du kommer til å bli fornøyd! happyhappy At elementet er en nytelse å se på gjør ikke tingene verre. Mvh Dag Johansen henter denne tråden opp igjen isteden for å starte en ny da den allerede er en anelse "utvannet" i forhold til topic (og gammel) Du husker ikke tuningfrekvensen ? Eller kanskje du har noen forslag ? er på jakt etter _tilnærmet_ nøytral lyd. ca 200 liters kasse. Jeg er et par tastetrykk unna å bestille to T4-15 og det hadde vært hendig med mål på refleksport\rør. jeg har en pca2000d på vei til meg i posten også, koblet dere basselementene til en 1 ohm's belastning ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 henter denne tråden opp igjen isteden for å starte en ny da den allerede er en anelse "utvannet" i forhold til topic (og gammel) Du husker ikke tuningfrekvensen ? Eller kanskje du har noen forslag ? er på jakt etter _tilnærmet_ nøytral lyd. ca 200 liters kasse. Jeg er et par tastetrykk unna å bestille to T4-15 og det hadde vært hendig med mål på refleksport\rør. jeg har en pca2000d på vei til meg i posten også, koblet dere basselementene til en 1 ohm's belastning ? Mener å huske at kassa var tunet til 35-36Hz. Jeg anbefaler deg å bruke 2stk. 6" aeroporter, så lange som de kommer i esken. Vil du ha alternativer så kan du bruke 4 stk. 4" aeroporter på 34cm. lengde. Evt. 3 stk. 4" på 23cm. Jepp, de var koblet i 1 ohm. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggizz Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Nå er det mulig dette blir litt OT, men jeg gidder ikke lage en ny post når vi var sånn ca. inne på emnet: Picasso VS Tarantula Nå er det snakk om 2 stk. 1x2000w her.(Hvordan dette gjøres med tarantulaen er litt usikkert.) Disse skal etter sigende drive 2 stk. T4 subber (str. ikke bestemt) Hvordan er egentlig Picasso serien i forhold til Tarantula? Siter --------------------------------------------- Animis et felicibus armis -VW Passat 2.5 TDI -Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 OT men noen som har kasse forslag til et soundstream xxx15 element? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg