vimael Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hadde en jetta for noen år siden. Denne hadde 9x16 et15 med 215/35-16 (dunlop sp9000) Bilen hadde kappa originalfjærer på originaldempere. Delte fjære nesten på midten. Så vil tippe det tilsvarte ca 100mm senking. Valsa buene så de gikk rett ut isteden for å få kanten ned. Det subba litt bak med folk baki, men ingenting forran. Det skal vel også tas med at den var stiv forran. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 9*16" må en nesten bare ha på en golf2. G60 hjulbulister og endel kapping av bua gjør det mulig yodude Jeg hadde 9,5*16" med 215/40/16 OG 20mm spacere bak på min golf 2. Skura litt,men ikke mye. Men LITT må man jo lide for skjønnheten?? yummy Slenger med ett bilde... dårlig bilde men...... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hadde en jetta for noen år siden.Denne hadde 9x16 et15 med 215/35-16 (dunlop sp9000) Bilen hadde kappa originalfjærer på originaldempere. Delte fjære nesten på midten. Så vil tippe det tilsvarte ca 100mm senking. Valsa buene så de gikk rett ut isteden for å få kanten ned. Det subba litt bak med folk baki, men ingenting forran. Det skal vel også tas med at den var stiv forran. Har du noe bilder av denne?? 9*16 med 100mm senk hadde vært moro å sett! ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Det er mulig. Har hatt harddisk kræsj så de forsvant, men siden det er noen år siden er sansynligheten stor for at de finnen på en cd ett sted også. Leter litt jeg så skal jeg legge ut i tilfelde. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Det er mulig. Har hatt harddisk kræsj så de forsvant, men siden det er noen år siden er sansynligheten stor for at de finnen på en cd ett sted også. Leter litt jeg så skal jeg legge ut i tilfelde. Finner du noe???? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg