Gå til innhold

Hva er finest? 244 eller 240?

Ranger emnet

candy man

Anbefalte innlegg

Hva synes dere er finest? Den før 1986, da "det nye utsenet" kom på Volvo, Eller før 1986?

Min mening!

1986: halv snutte, finere bakluke, flastik rundt hjulbrønene, og finere speil

før 1986: synes de er bare så å si stygge well

Før opp noen bilder også vist dere vil aneglsmili

Takker på forhånd,

PS: beklager alle skrive feil ifra meg, har dyseleksi (dyselektriker :crazysant )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakluken fra 86 er grei i seg sjøl, men foretrekker den gamle.. Men den nye har bedre lås..

Den gamle snuten er skamtøff, den nye er stygg.. Men eg har oftere opplevd at vann på panseret spruter opp på frontruten med de gamle panserene, både flatt og snute, og kun en gang med 86..

De nye speilene er mye finere enn de gamle (både krom og små svarte).. Her har eg ingen "men" :P

Totalt sett syns eg ikkje at f.eks 245 kler hverken flat nose eller halvsnute, kun helsnute..

De tøffeste syns eg:

242: Runde lykter, smale 140-lykter bak

245: 83-utseende med helsnute, men med nyere bakluke.

244: 83 med helsnute, evt flat nose.. Halvsnute til nød hvis resten av bilen er feit..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fornøyd med min 81mod 244DL *ombyggd til store baklykter*

jeg liker utseende av 75-78 med runde lykter, og smale baklykter..

speila er så som så på den typen, selv om amn får både chrome og sort, men det kan alltids byttes til 80-85mod *el elektriske* liker ikke de store 86-speila..

dashn på -80 er så "enkel" såe jeg liker 81- med MASSE MÅLERE å stæsj yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider