svein-ivar Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 10,7:1 i komp på en blåsemotor? Har du planer om å bygge videre utover dette eller? Leste også et sted at du hadde planer om 2 intercoolere. Det blir mye plass å fylle... Hjelper jo ikke akkurat på responsen når du "bare" skal ha 0,4 bars trykk. Når det gjelder kjøling, så har jo lystgassen en temp.på rundt -90celsius når den sprøytes inn da.... :bump Uannsett hva du gjør, så er dette et prosjekt jeg skal følge med på. Bilen din er skamtøff! Tenningsbank eller ikke.... :cocain: Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hvor kommer stemplene fra?om det er s80t6 stempler, går det dårlig i 3.0 motoren. Kommer fra 850 2,5 LT. Passer som fot i hose! Er D- merkede stempler. Sylindrene dine er sannsynligvis D merkede. T6 stempler passer de. Men da må du ha fra 2002 og oppover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Noen med makt. kast ut baronen. Hvor stor ic det er plass til er vell opp til deg selv. Legg noen lange noen langs girkassa bakover. vet dette er gjort på en grei granada. bruk noen fine små noen du kan dytte litt her og der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 er jo en fordel å slippe å vente en halvtime på at de skal fylles opp og da :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Du?Hvem sier jeg skal ha den råeste motoren? Jeg kommer aldri til å få den råeste motoren? Jeg har aldri sagt jeg er verdensmester? Jeg skal innrømme jeg er frekk, spydig, krass, etc. Kommer jo tross alt fra Bergen? Hva forventer du deg? Men, du skjønner.. Jeg blir irritert når folk driver med OT-bullshit som ikke har noe med saken å gjøre. Du er vel enig i at om du tar denne tråden i vaskemaskinen, kommer den ut igjen med ca. 1/3 av innleggene, som faktisk er vesentlige og av bra kvalitet? OT-BS er du jo veldig flink med selv da i andres tråder. og de 1/3 av innleggene står du vel for svar og spørsmål selv. Og side du innrømmer at du er frekk, spydig, krass, etc. så burde du kunne gjøre noe med dette, og i hvertfall tåle å få litt igjen. Jeg sitter å ler når jeg legger inn dette innlegget for du er så seriøs. Må ha det litt gøy. Har aldri vært sur på deg i virkeligheten. Er noen ganger over til Bergen, og kunne godt ha tatt en øl og diskutert bil med deg....he he he.. synes bare det er morro jeg så lenge diskusjonen er sakelig Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Kommer fra 850 2,5 LT. Passer som fot i hose! Er D- merkede stempler. Sylindrene dine er sannsynligvis D merkede. T6 stempler passer de. Men da må du ha fra 2002 og oppover.. ok.. da kan jeg være keen på de her! skader ikke med fremtidige muligheter. men, en ting jeg lurer på folkens: seriøst,jeg lurer på dette! hvorfor tenker alle: standard b230ft motor i 240 er kult! standard 960 motor i 240 er kult! turbokonvertert 960 motor i 240 er ikke kult, med mindre man har den verste motoren? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Gre ikke alle med samme kam da :D Jeg synes det er evig mye tøffere med sugemotor. Men som folk sier, så er det jævla dyrt. Hadde jeg hatt din bil, ville jeg heller ha fiksa litt enkel sugetrim. Det begynner jo seriøst å bli Veldig orginalt... flushit Evo.... yummy Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 OT-BS er du jo veldig flink med selv da i andres tråder.og de 1/3 av innleggene står du vel for svar og spørsmål selv. Og side du innrømmer at du er frekk, spydig, krass, etc. så burde du kunne gjøre noe med dette, og i hvertfall tåle å få litt igjen. Jeg sitter å ler når jeg legger inn dette innlegget for du er så seriøs. Må ha det litt gøy. Har aldri vært sur på deg i virkeligheten. Er noen ganger over til Bergen, og kunne godt ha tatt en øl og diskutert bil med deg....he he he.. synes bare det er morro jeg så lenge diskusjonen er sakelig Altså... Jeg tror det er sinnsykt med OT i volvo avd., men: Jeg pleier ikke å komme med innlegg som er *helt* OT og jeg kommer ikke med innlegg som er både OT og "jeg er enig", uten noen begrunnelser. Hadde du feks. hatt linker til folk som har bygget om, elns. så hadde det ikke vært OT, da hadde det vært et seriøst innlegg. Når du derimot bare skal snakke om lukt på spylevæske,etc. så er det litt drøyt og da skjønner du vel jeg blir irritert? Vel, hmm.. jeg avtalte jo at vi kunne ha en krangletråd, vi to? Men, jeg tenkte ikke at dette skulle være den. Forøvrig, Du må ikke se bort fra teorier. Som nevnt i tråden her, av en smart kar (Haaken): du kan ikke unngå fysikken, uansett om du er uvitende til den eller ei. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Gre ikke alle med samme kam da :D Jeg synes det er evig mye tøffere med sugemotor. Men som folk sier, så er det jævla dyrt. Hadde jeg hatt din bil, ville jeg heller ha fiksa litt enkel sugetrim. Det begynner jo seriøst å bli Veldig orginalt... flushit Evo.... yummy hehe.. men, da har jeg jo masse deler å selge unna? 2 x ubrukte turboer med manifoiler, 2 x nye ic'er, 2 x dump'er. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Altså... Jeg tror det er sinnsykt med OT i volvo avd., men:Jeg pleier ikke å komme med innlegg som er *helt* OT og jeg kommer ikke med innlegg som er både OT og "jeg er enig", uten noen begrunnelser. Hadde du feks. hatt linker til folk som har bygget om, elns. så hadde det ikke vært OT, da hadde det vært et seriøst innlegg. Når du derimot bare skal snakke om lukt på spylevæske,etc. så er det litt drøyt og da skjønner du vel jeg blir irritert? Vel, hmm.. jeg avtalte jo at vi kunne ha en krangletråd, vi to? Men, jeg tenkte ikke at dette skulle være den. Forøvrig, Du må ikke se bort fra teorier. Som nevnt i tråden her, av en smart kar (Haaken): du kan ikke unngå fysikken, uansett om du er uvitende til den eller ei. Krangle tråd....har jeg ikke hørt om. Men ser ikke noe grunn til det. Men hvis du modererer uttalelsene dine i mine tråder så skal jeg være litt mer seriøs i dine. Det er vel en vinn vinn situasjon. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Krangle tråd....har jeg ikke hørt om. Men ser ikke noe grunn til det.Men hvis du modererer uttalelsene dine i mine tråder så skal jeg være litt mer seriøs i dine. Det er vel en vinn vinn situasjon. hmm.. hvilke tråder? ps.. du er flink å skrive i søvne :P (for å fortsette på OT'en) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hmm..hvilke tråder? ps.. du er flink å skrive i søvne :P (for å fortsette på OT'en) Du har har jo kommet med noen mindre lure komentarer innimellom,,,,men det har jeg også...nekter ikke for det. HA HA. har satt pc på auto svar(svada) he h e. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg