KaiFred Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 tenkte bare å vise en lakkeringsjobb som eieren skryter av kosta 47 000,- ... (legg merke til den fine rødfargen inni dører osv...) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 litt nærmere... Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 og oppi takluka... verdt penga?!?!?! hehe Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 PPS. det sølvfarga er klistremerker seff... :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Sånn halveis utført lakkering blir aldri kult (også rød fra før da...) Skal man bytte farge får man lakke alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 til den prisen skulle vel ALT vært lakkert ja :) fargen varierer mellom 7 forskjellige farger i følge eier da, trekker opp prisen litt det, men alikevel... her er et bilde til, litt mørkt da :rolleyes: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Er det mye tøft der i dag eller? Hvor lenge er det åpent? Blei sånt drittvær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 ikke MYE tøft akkurat, men noe da så klart :) noen jalla skiensrånere som tror de har verdens kuuleste biler så klart, kunne nesten stilt opp med golfen min, like mye streetshow over den som enkelte andre biler ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by MAGUN Er det mye tøft der i dag eller? Hvor lenge er det åpent? Blei sånt drittvær... Var ganske skuffende. Hadde det ikke vært for et stort antall Porscher hadde det vært ganske døllt :D Vi hadde Slalom Cup på Geiteryggen med PCN i dag, tenkte vi skulle kjøre innom å sjekke ut hvordan det var der. Kjørte en 10-15 biler i følge. Første mann kjørte like godt helt inn i utstillingshallen og vi andre fulgte på. Dermed blei det plutselig Porsche utstilling der. Var ikke akkurat meningen men.... Det eneste interessante jeg så var en 3-serie Compact med en 5.6 liters V12'er under panseret. 610NM i denne lille bilen må vel være i overkant ;) Stod også en A3 RS som så litt kul ut. Hva er spec'en på en A3 RS? Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by schnellfahrer944 Det eneste interessante jeg så var en 3-serie Compact med en 5.6 liters V12'er under panseret. 610NM i denne lille bilen må vel være i overkant ;) Sølvfarga? Den leste jeg en reportasje om en gang. Ganske rått! :) En Bmw 356 Compact ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by Jonte Sølvfarga? Den leste jeg en reportasje om en gang. Ganske rått! :) En Bmw 356 Compact ;) Yup. Bilen holder til i Grenland. Sjefen min fortalte at en kamerat av han hadde en slik bil. Trodde ham ikke før jeg leste om det selv. Tror det var i Drive. Artig å se bilen "in the flesh". Alt er visstnok gjort hos BMW. Ser veldig "riktig" ut. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 den bmw'en er pen den ja :) men jeg har som vanlig noe å klage på jeg da... hehe se på bildet, alt er forbanna strøkent og pent i motorrommet, utenom en ting... en liten beholder som ser LITT sliten ut... passet lissom ikke helt inn. kan vel ikke koste allverden å kjøpe en ny sånn? hehe :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Må legge inn et bilde av bilen min også da, tatt med en gang tørkeprogrammet var ferdig i lakkboksen... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Hvilket show/utstilling er det det er snakk om her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 streetshow i skien. streetshow.no :cool: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg