Gå til innhold

Lakkeringsarbet...

Ranger emnet

KaiFred

Anbefalte innlegg

Originally posted by MAGUN

Er det mye tøft der i dag eller? Hvor lenge er det åpent? Blei sånt drittvær...

Var ganske skuffende. Hadde det ikke vært for et stort antall Porscher hadde det vært ganske døllt :D

Vi hadde Slalom Cup på Geiteryggen med PCN i dag, tenkte vi skulle kjøre innom å sjekke ut hvordan det var der. Kjørte en 10-15 biler i følge. Første mann kjørte like godt helt inn i utstillingshallen og vi andre fulgte på. Dermed blei det plutselig Porsche utstilling der. Var ikke akkurat meningen men....

Det eneste interessante jeg så var en 3-serie Compact med en 5.6 liters V12'er under panseret. 610NM i denne lille bilen må vel være i overkant ;)

Stod også en A3 RS som så litt kul ut. Hva er spec'en på en A3 RS?

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schnellfahrer944

Det eneste interessante jeg så var en 3-serie Compact med en 5.6 liters V12'er under panseret. 610NM i denne lille bilen må vel være i overkant ;)

Sølvfarga? Den leste jeg en reportasje om en gang. Ganske rått! :) En Bmw 356 Compact ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Sølvfarga? Den leste jeg en reportasje om en gang. Ganske rått! :) En Bmw 356 Compact ;)

Yup. Bilen holder til i Grenland. Sjefen min fortalte at en kamerat av han hadde en slik bil. Trodde ham ikke før jeg leste om det selv. Tror det var i Drive. Artig å se bilen "in the flesh". Alt er visstnok gjort hos BMW. Ser veldig "riktig" ut.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bmw'en er pen den ja :)

men jeg har som vanlig noe å klage på jeg da... hehe

se på bildet, alt er forbanna strøkent og pent i motorrommet,

utenom en ting... en liten beholder som ser LITT sliten ut...

passet lissom ikke helt inn.

kan vel ikke koste allverden å kjøpe en ny sånn? hehe :D

post-1313-13804851228173_thumb.jpg

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider