rdl Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 haah.a så jævla stygt!: tror NOEN har driti seg ut med lakkeringa! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by suggen Må legge inn et bilde av bilen min også da, tatt med en gang tørkeprogrammet var ferdig i lakkboksen... vet du om noen steder på østlandet hvor man får leid\lånt lakkboks for en billig penge? -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by KaiFred og oppi takluka... verdt penga?!?!?! hehe Var også innom en tur og så på den cally på søndagen...til å med dama som er null og niks bilint. la merke til de fæle røde dørene. Og panseret syntes jeg var veldig skjoldete og ujavnt lakka. For den prisen burde HELE bilen være skikkelig gjennomført :( En annen ting jeg reagerte på var at det så ut som om de lokale råne heltene i skien hadde fått pokal, mens f.eks powerzone wrx'en i nyeste bilsport ikke hadde fått en dritt....tilfeldig !??? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Min gamle cally...lakka for 4500! :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 hvor fikk du lakka den for 4500kr? ingen som vet om ett sted på øst landet som leier\låner ut lakkboks? -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by tobbern hvor fikk du lakka den for 4500kr? Johansen Billakkering i Skien på raset. Gjorde alt grunnarbeidet selv. Med i prisen var lakking av alle løse detaljer som lister,skjørt osv. Ble bra resultat...mer en det man kan si om bildet over!! ingen som vet om ett sted på øst landet som leier\låner ut lakkboks? Vet ikke om noen dessverre, tror ikke noen seriøse tør og leie ut!? -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 var det ett spesielt tilbud du fikk(kjenner dem?) eller er det standard pris...har en kamerat som er lakkør men vi trenger en lakkboks... jaja 4500kr er jo nesten ikkeno bare lakk koster vel 1500-2000kr -tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Hadde det vært jeg som hadde lakkert den bilen sånn for 47000kr, hadde jeg gitt tilbake penga og bedt om unnskyldning... Det der er noe av det mest amatørmessige lakkjobben jeg har sett... designet er jo fint men det hjelper jo ikke akkurat når det bare er maskert vinduer og sprøyta.... Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 KaiFred - Litt billig lakkering kan man si når rødfargen står å lyser frem slik. Til og med min Giftgrønne Jetta er Hellakkert :-p I golver inne dørene... ALT! :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by schnellfahrer944 Stod også en A3 RS som så litt kul ut. Hva er spec'en på en A3 RS? Prata litt med han som hadde A3 (rs) Det var egentlig en orginal A3 1.8 turbo som han hadde styla og trimma for ca. 350.000 Det var Brembo 320mm Skiver forran på den, han sa an pleide å bremse på 15 meters merka på rudskogen, det var før han trimma den helt da. Motoren hadde fått størrre turbo ++ stage 3 tuning sa han (han jobba i powerzone) husker ikke om det var 330 eller 380 hester han sa det var i den, men en av delene var edt! Det eneste minuset er at det er forhjulstrekk på den da :( Han kommer til rudskogen i Sommer :D (forresten, han drar fra den imprezaen i aksen :D) Over til den Calibraen, det var noe av det styggeste lakkering ajeg har sett, hvertfall til nesten 50 tusen kroner! For å ikke ødelegge rykte til Skien, så er han ikke herfra!:op Jeg tviler på at vinnerene var tilfeldig egentlig, for han som leda hele showet der eide Calibraen, og den fikk en pris den og :( Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by schnellfahrer944 Dermed blei det plutselig Porsche utstilling der. Var ikke akkurat meningen men.... Så det var dere som kom ja, pokker, plutselig kom det 15 folkevogner inn på plassen, jeg skjønte ingen ting jeg, var dette et porsche treff? hehe SKal si han ene fyren med audien langs porten blei FORBANNA når dere spant ut der, han fikk en bitte liten ripe i lakken sin, han klikka helt, hehe. Han var sikkert misunlig på folkevognene deres... Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg