Gå til innhold

Lakkeringsarbet...

Ranger emnet

KaiFred

Anbefalte innlegg

Originally posted by KaiFred

og oppi takluka...

verdt penga?!?!?!

hehe

Var også innom en tur og så på den cally på søndagen...til å med dama som er null og niks bilint. la merke til de fæle røde dørene.

Og panseret syntes jeg var veldig skjoldete og ujavnt lakka.

For den prisen burde HELE bilen være skikkelig gjennomført :(

En annen ting jeg reagerte på var at det så ut som om de lokale råne heltene i skien hadde fått pokal, mens f.eks powerzone wrx'en i nyeste bilsport ikke hadde fått en dritt....tilfeldig !??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tobbern

hvor fikk du lakka den for 4500kr?

Johansen Billakkering i Skien på raset.

Gjorde alt grunnarbeidet selv. Med i prisen var lakking av alle løse detaljer som lister,skjørt osv.

Ble bra resultat...mer en det man kan si om bildet over!!

ingen som vet om ett sted på øst landet som leier\låner ut lakkboks?

Vet ikke om noen dessverre, tror ikke noen seriøse tør og leie ut!?

-tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært jeg som hadde lakkert den bilen sånn for 47000kr, hadde jeg gitt tilbake penga og bedt om unnskyldning...

Det der er noe av det mest amatørmessige lakkjobben jeg har sett... designet er jo fint men det hjelper jo ikke akkurat når det bare er maskert vinduer og sprøyta....

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schnellfahrer944

Stod også en A3 RS som så litt kul ut. Hva er spec'en på en A3 RS?

Prata litt med han som hadde A3 (rs) Det var egentlig en orginal A3 1.8 turbo som han hadde styla og trimma for ca. 350.000 Det var Brembo 320mm Skiver forran på den, han sa an pleide å bremse på 15 meters merka på rudskogen, det var før han trimma den helt da. Motoren hadde fått størrre turbo ++ stage 3 tuning sa han (han jobba i powerzone) husker ikke om det var 330 eller 380 hester han sa det var i den, men en av delene var edt!

Det eneste minuset er at det er forhjulstrekk på den da :(

Han kommer til rudskogen i Sommer :D

(forresten, han drar fra den imprezaen i aksen :D)

Over til den Calibraen, det var noe av det styggeste lakkering ajeg har sett, hvertfall til nesten 50 tusen kroner! For å ikke ødelegge rykte til Skien, så er han ikke herfra!:op

Jeg tviler på at vinnerene var tilfeldig egentlig, for han som leda hele showet der eide Calibraen, og den fikk en pris den og :(

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schnellfahrer944

Dermed blei det plutselig Porsche utstilling der. Var ikke akkurat meningen men....

Så det var dere som kom ja, pokker, plutselig kom det 15 folkevogner inn på plassen, jeg skjønte ingen ting jeg, var dette et porsche treff? hehe

SKal si han ene fyren med audien langs porten blei FORBANNA når dere spant ut der, han fikk en bitte liten ripe i lakken sin, han klikka helt, hehe. Han var sikkert misunlig på folkevognene deres...

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider