Gå til innhold

ØK: Cd spiller med 1-2linjeutgang og subwoofer utgang

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

har en sony cdx-m700 jeg kan selge, men mangler desverre fjernkontrollen!

er ikke sikker på det med linje utgangene osv, men det finner du nok på nettet et sted! dere får komme med bud om det er noe for dere!

slik ser den ut:

http://invitel.hu/suranyif/radiok/SONCDXM730.jpg

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en RFX 9420R

Siste spilleren til rockford som har 8v linjeutganger 2 aux innganger. Er en spiller uten innebygd forsterker så man må ha en egen forsterker til høyttalerene her.

Kostet ny 6300kr for et halv år siden. Jeg selger min for 3000kr. Lite brukt!

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

skal selge min P99. Den har 3 veis aktiv delefilter med opptil 36dB til subb og 24dB steilhet til mellomtone og diskant, Tidskompensering og en dedikert Digital/Analog konverter av såkalt Legato type(brukt av Pioneer sine high end hjemme serie spillere) den er strøken og selges pga oppgradert spiller til ODR modell. Følger med 2 stk fjernkontroler. Tidskompensering kan justeres i enten tid eller cm. aneglsmili send PM om det er av interese.

Den har 2 moduser: front + rear med forkjellige delefrekvenser + subb eller prof med aktiv 3 veis delefilter.

P99 spec

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider