drQ Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Du mener Veitrafikkloven er bs? Hvis du tror det må stå "råning" i loven for å få bot tyder det på at du ikke kan så veldig mye om dette. Så for å være helt ærlig tror jeg du skal høre på noen som har litt peiling, som Dr_S tydeligvis har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 jeje noen som har vært i Halden 16 mai?? aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Du mener Veitrafikkloven er bs?Hvis du tror det må stå "råning" i loven for å få bot tyder det på at du ikke kan så veldig mye om dette. Så for å være helt ærlig tror jeg du skal høre på noen som har litt peiling, som Dr_S tydeligvis har... nei jeg mener ikke veitrafikkloven er bs MEN det at du ikke har lov til å kjøre uten noen spesiell grunn for det DET mener jeg er BS! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 jeje noen som har vært i Halden 16 mai?? aneglsmili I Halden kan du råne så mye du orker uten at smurfene :coplight bryr seg.. Jobber på torvet og ser jo de som kjører og kjører og kjører dag etter dag. Det går så greit så.. :driving Sladding ut fra torvet derimot, da blir det bråk :anger: , men legg deg flat :pray så slipper du med en advarsel. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg