Stingah Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hei Har laget en subbkasse i delvis spon og delvis glassfiber. En god del av sponen blir å vises, og vil lakkere denne i samme slengen som jeg lakkerer glassfibern. Men på hvilken måte skal jeg forbehandle den? Har tenkt på å smøre polyester utover hele greia. Er dette løsninga? -Fredrik Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 bruk sparkel for tre på platene. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Sparkel det slik du skal ha det, og ha på sprøytesparkel etterpå. Da fyller du igjen porer å slikt som lakken vill suge seg inn i. Slip så spøytesparklet og lakk i vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Er det mulig å få dette som et kjempetynt lag da? Det vil ikke sprekke med bassen? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 bland i det slik "gummi" greie som de bruker når de lakker myke gummilister på bil etc Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hmm.. snakka med dem på fargehandelen i dag. de har visst seg å ha peil tidligere i allefall. han solgte meg en grunning på sprayboks som jeg bare skulle grunne minst 2 strøk med. så lakkere og så klarlakk. dette skulle holde.. :) Tanker om dette? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Etter første strøket med grunning så kan det hende du må pusse litt. Muligens også andre strøket også. Spon er jo litt ugreit mtp at det reiser litt bust når det blir vått, men dette ordner du. Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jepp. Dette høres ut som den greieste løsninga! Skal gjøre det slik. Å pusse ned grunninga hadde jeg gjort uansett. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg