Gå til innhold

Hva syns folket om passat?

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

Er gammel passat en kurrant råne bil? eller er det og blir en gubbe bil?

Jeg har sett få som har gjort noe med sine, jeg har prøvd litt på min.. er for tiden litt usikker på om jeg skal ha den eller selge den.

Hva mener dere? er den tøff?

(skrev et laangt inlegg på "passat" forumet i stad.. gidd ikke skrive det her og.. men dette forumet er jo mest aktivt :)

post-1198-138048512259_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passat er en grei rånebil det! Syns de kan bli ganske kule selv.. Personlig syns jeg det er morro at folk gjør noe med biler det ikke er så vanlig å gjøre noe med! Ta Fiestan min som et eksempel.. Er ikke mange som kjører Fiesta med sjakkbrett og terninger av geopardpels! Hehe!

Vet ikke om du har sett bilder av bilen min? Men her er i allefall linken!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=10155

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo slik passat selv jeg da;P grei nok bil,pusser den opp nå skal selge den. skulle jeg hatt den videre så skulle den blitt senka styla. og satt i en g60 som jeg skulle turbokonvetert;P men,går greit nok au. med min 90 hk,så kjører jeg fra 90 hk golf 3 blant anet.passat 2001 100hk tdi er lett match når farta nærmer seg 150:D :D

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Er gammel passat en kurrant råne bil? eller er det og blir en gubbe bil?

Jeg har sett få som har gjort noe med sine, jeg har prøvd litt på min.. er for tiden litt usikker på om jeg skal ha den eller selge den.

Hva mener dere? er den tøff?

(skrev et laangt inlegg på "passat" forumet i stad.. gidd ikke skrive det her og.. men dette forumet er jo mest aktivt :)

Finnes en VIEW NEW POST knapp ! så ikke legg noe passat ting inn i golf forumet da ! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbokano : veit de går egentlig ganske godt.. er det 4 trins kasse du har ell ? hehe det har jeg og drar den sikkelig på gira så er den ikke så ille... dreiv og mora meg litt i dag med en a4.. hehe

Du ville senka den ja, det vil jeg og, har senka den 4 cm med sett fra eiker motorshop.. men blei ikke lav, ell blei lav bak da men ikke foran.. uansett ska den bli lav må det til med kapp kapp eller med senke fjører fra audi 80... og det blir fort dyrt 60 senk + nye dempere nesten 6k rundt om og da vet jeg ikke åssen den blir med fjøran bak.... uansett gidd ikke gå nærmere inn på detalj på det..

hva slags bil skal du ha deg nå da? jeg har også litt lyst til og selge bilen min.. veldig lysten på 3er golf, de kan jo bli jævli fine.. hvor mye regner du med å få for passaten din?

(skriv veldig mye feil nå....... vært litt dikking.. hehe som det sies i espen ecbo filmen.. )

LilleGud: e legg passat ting på detta golf forumet fordi det er nesten ikke folk på passat forumet.. ingen svar der men 8 her så dette virker lovende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har 5 trinns kasse på min,den går greit. drar ut 110 på 2 giret,har hadd 180 på ,dr\o ut på 4 giret.da gadd jeg ikke mere siden det er norge det er snakk om her:D skal lakkere den ene sida på den nå,skifta en skjerm som skal lakkes, og 2 dører som jeg skal ha på,så skal jeg ta litt rust.håper få 15k for den.ikke no galt med den teknisk Veldig bra. skal skifte ett fjærbeinslager elles er den ok. kjøpte den for 1500 for vell 3 år sida,bilen gikk ikke da,har kosta på den en god del, skifta alt av bremserør,bremser rundt.clutch++++ blir kanskje riskoker på meg neste gang...200sx s14 håper jeg på:D men får se utover sommeren

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider