Gå til innhold

Hva syns folket om passat?

Ranger emnet

passat kara

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei lars, bra du har kommet deg inn på forumet :)

35i kan jo bli passelav. mange senke sett til den, men lite utvalg til passat 32b som jeg har da :( da blir det enten kapp kapp eller fjærer fra audi 80..

Syns messom bilen er grom e og men hadde vært tøft med noe annet.

turbokano: kunne godt tenkt meg og hatt 5 trins kasse i passaten jeg også.. ganske kurrant motor. det er 1.8 gassern med 90 hester du har du også? husker ikke benevnelsen på gir kassene men ja...

kasse går vel rett over den?

jeg kjøpte en del bil til 3k den var helt strøken inni og lite rust, var bare litt motor problemer.. han som hadde hatt den hadde brukt mye penger på motorn. overhalt topp osv.. men jeg trengte en del bil :)

tror nok du får 15k for den.. det kan godt hende i alle fall for de ligger jo ikke lavt i pris.

står en på lhmr som har gått 200 tusen, til 12 tusen men med mye mere rust en min :) all right

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess har 1,8 gasser med 90 hk,5 trinns er bare å smokke på skulle jeg tro.pappa hadde akkurat same bilen i 84 modell men med 4 trins,den gikk drittdårlig i forhold. min har gåt 246500 nå,209000 da jeg kjøpte den,den blir fri for rust når jeg blir ferdig med den. ikke rust i understell,så jeg bør klare få 15k for den.kjøper nye sommerdekk til den i morra,1300kr for 4 stk 185/70 13. skal se 200 tallet på speedo før jeg kvitter meg med den vaffal;).

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare er og smekke over kasse fra 5 trinnen ja.. når du tar 5 trin kassa fra en 4 syl selvsagt..

hadde vært gromt og fått over det.. syns egentlig min går ganske godt jeg.. mange som si det at de gamle passaten går godt.. men en 5 trins kasse hadde ikke skadet. koster sikkert ikke så mye heller. .fått tak i en delbil ell no.

turbokano: har du gjort noe med din eller? Noen bilder?

for en stund siden lå det en til salgs med 90hk motorn og golf mk4 fangere,skjørt og audi kamei grill, med viper striper på :)

har du foresten noen frakke deler liggendes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

forsåvidt enig i det :)

tenkt litt på 16" nå... vært jæææævli fett og hatt på 8 ell 9 " breie felger fått kappa den 2-3 runder foran og bak

fordi jeg får ikke tak i senke sett til passaten ser du..

noLimit: vært tøft og fått lakkert fangerne på den kansje også.. veit ikke jeg..

Bare å leke seg litt med photoshop det! :)

Kjøp deg 17" felger. :D

Kapping av fjærene er vel ikke helt det beste.. I know.. :rolleyes:

Hoppa av på en bil jeg hadde som jeg kappa fjærene på.. hehe..

Får du ikke tak i noe senkefjærer til bilen din som senker mer enn 40mm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider