Gå til innhold

maybe purk problem...

Ranger emnet

Ok`n

Anbefalte innlegg

Var litt uheldig i går å havna på taket med bilen etter noe heftig snødrifting, og bilen blei så mos på taket det var null vits å fikse det!bilen gikk fint etterpå så vi tenkte vi skulle ha litt morro med den før vi vraka den,så herja som faen og knusten den inn i konteinere og autovern og satte den hos høggeren etterpå...men fikk vite idag at purken hadde i 11tida før i dag å sett på den og tatt bilder,har ikkje høyrt noko fra dem enda så lurer om eg får bot fra dem kor masse bør eg vente!!bil skal avskiltes så skal ut på stasjonen og levere skilta i 8 tida imoro før dei evt ringer...for den står i min fars navn...:(

Noen som har ide korleis eg kan bortforklare det eller kor masse eg får i bot om dei skulle bevise noko...?

Mvh Ok`n

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe standard bøtesats for slikt.Du må nok bare vente å se hva som skjer.

Hvem fikk du vite av at politiet hadde tatt bilder etc?

Kjenner han som jobber på høggeren,dei hadde vært å avskilta den trimma mopeden hans,kan være at dei berre la merke til bilen min der i tilleg...

her er noen pics:

http://i6.photobucket.com/albums/y228/agonyinline/Primera/IMG_0079.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y228/agonyinline/Primera/IMG_0080.jpg

Ser litt verre ut nå enn når den gikk på taket!:D

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den så faktisk ikke ut

Men da kanskje bare politiet syns det var litt rart med en så vræka bil, men du kan jo si du du gikk berserk med slegga eller kjørte over den med hjullaster

Ser ikke helt for meg at de skal finne ut at det var du som moste autovernet, tok det forresten noe skade?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ned ikveld og sjekka konteineren og den hadde litt rødlakk i kantene!om purken har sett konteineren kan dei koble det sammen at det er grunn for å gi bot?

MÅ folk ha sett mg for å gi bot?går det ikkje med ord mot ord teknikken?

er ikke ein bulk på bilen som er slått inn med slegge eller noe sånt!alt er krash!:P men det foteller ikkje eg...;)

Ok`n

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,nei gløymde å skru dei av...

er nok ikkje uvanlig det at står biler der nei...men er sikkert noen som har ringd til purken,vi holdt sikker på ein time!!Kom på det nå at da vi satte bilen ifra oss ksåg vi det stod en fyr et stykke bortanfor å kikka....

fikk ikje sikkelig svar på det,om det er merker på konteineren etter bilen(lakk) er det noe bevis kansje?

Takk for svar foreløbigt!;)

Ok`n

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider