oddev Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Bilen min, en 1989 Sierra CL 2.0 ble høsten 2004 kjøpt på hønefoss av en eldre dame som ikke lenger brukte bilen. Bilen var godt holdt, nylig eu-godkjent og gått 100mil siden forrige godkjenning for 2 år siden. Vogna hadde stått i garasje de 10 siste årene, og hadde ikke rulla stort mer enn at den passerte 95000km på vei til statoil på hønefoss, for å møte oss. På forhånd: beklager for store bilder. (ikke spør hvorfor bildene kommer ut på siden) ?? :S Bilen lå til salgs med disse bildene: Jeg fikk bilen hjem, å tatt noen bedre bilder: Noe av det første som blei handla inn var en cosworth spoiler, det ble seende slik ut: Hvite blinkers og litt sånt blei putta på etterhvert: Sommer`n kom, styling blei handlet. Først planlagt lakkert grått, da jeg fikk et godt tilbud om hel-lakkering og slo til på det. Forelsket som jeg var i den nye blå fokusen, måtte jeg nesten ha lik farge som den, helt lik ble det ikke, men ble godt fornøyd med resultatet. Kort panser, gril og list blei satt på, samt ny dør på førersiden u/rust. (var litt nederst i hjørnet på den gamle) Slik ble det ferdige resultatet: Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timlovin Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 VELDIG Store bilder, ja! Men var verdt og vente.. Ble sykt fet.. Liker ellers ikke masse plast på biler, men det her ble bra! Fargevalget var også bra, selvom jeg liker svar eller mørkere blå farge på sierra sedan! Hvor mye har du brukt på bilen nå da? Er spesielt intr i lakkinga, for vurderer og gjøre det samme som deg.. Kjøpe en bil som er brukt av eldre mann/dame! Bra arbeid! Hilsen Tim ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 VELDIG Store bilder, ja! Men var verdt og vente.. Ble sykt fet.. Liker ellers ikke masse plast på biler, men det her ble bra! Fargevalget var også bra, selvom jeg liker svar eller mørkere blå farge på sierra sedan! Hvor mye har du brukt på bilen nå da? Er spesielt intr i lakkinga, for vurderer og gjøre det samme som deg.. Kjøpe en bil som er brukt av eldre mann/dame! Bra arbeid! Hilsen Tim ;D Takk for det! :D Jeg fikk lakkeringen veldig billig da jeg kjenner en som kjenner en... :) Litt jobb klargjøre/pusse.. Men blei veldig fornøyd med resultatet.. Synd jeg var uheldig for et par uker siden bare.. ;( http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=12108 Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 har du lakk koden ?? Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 har du lakk koden ?? Den kan jeg skaffe når jeg kommer hjem fra skolen. Må bare finne en av boksene som jeg brukte for å lakkere inni dørene. Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 meget pen sierra du har\hadde. elsker den lakk fargen der :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 kjipt det som skjedde i rundkjøringa da :( ellers en veldig fin bil.. men ny bakfanger som går litt lenger ned, sånn at det går i ett med frontfanger og sideskjørt ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 kjipt det som skjedde i rundkjøringa da :( ellers en veldig fin bil.. men ny bakfanger som går litt lenger ned, sånn at det går i ett med frontfanger og sideskjørt ? Mm, tenkte å handle til våren, i sommer måtte jeg ha hengerfeste (faktisk), men vi få se om jeg kan få tak i en bakfanger ja. =) Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg