Ejd33p Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Ein teikneserie bil til fra mitt hold, Ikkje like bra som Jettaen min, men den holder stand yummy og ei høgoppløysings lenke Jauda! Komentarar er velkomne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Det eneste jeg ser er den svarte linjen på høyresiden... Men som vanlig fra deg: Meget nice !! Er bra hvis du kan legge ut original bilde på alle dine tooner... Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Pent ej! Dette kan du, reagerer litt som musti på den svarte linjen, men det er småtteri :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Igjen savner jeg orginal bildet.. Men veldig pen mod yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 mmm kanskje bare meg, men er lyset på sprederne litt dårlig plassert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hvis jeg skal være SKIKKELIG prikete - så er navet i fremfelgen litt blurry well Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kan noen forklare meg hva tooning er? Du kan jo legge ved org-bilde så jeg ser hva du har gjort.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kan noen forklare meg hva tooning er?Du kan jo legge ved org-bilde så jeg ser hva du har gjort.... Det er rett og slett att man har tegna bilen;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Takkar karar! her er Original biletet for dei som ønskar det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Bra jobba - modden ser meget bra ut. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Modden ser jo bedre ut enn det ekte bildet jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg