Xantera Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Vi i Westside-Racing har i det siste snakket mye med arrangørene på Lånkebanen. Lånke har de siste årene blitt drevet at privatpersoner på en "non profitt" orden. De har ikke tjent en eneste krone, men likevel har de stått på døgnet rundt for at banen skal være så bra som mulig! Mange klubber har klaget på at asfalten er sliten og dårlig, men de har ikke en eneste krone for å legge nytt. NAF Motorsport har også bare "glemt" lånkebanen, og støtter ikke med en eneste krone i året. Derfor har vi snakket med de om at de må opprette et fond: Vi i Westside-Racing har tenkt å donere en god del av overskuddet fra våre treff neste år, med håp om at flere klubber støtter opp om dette. Hvis de klubbene som har treff der hadde gitt noen kroner til Lånke hadde vi kunnet fått ny asfalt veldig fort!:) Dette er ikke avklart enda, men det blir...For de som er interessert er det bare å spre ryktet, så kan vi få snakke nærmere om dette når det ornder seg!:) Mvh Styret i Westside Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hadde meget gjerne donert. Men når de ansvarlige lyver ang. full booking hele neste sesong må jeg si jeg mister all respekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 er det fullbooket neste år da? det kan hende det fins forklaring på det meste. Legg i bakhodet at lånkebanen drives av NAF og de har sikkert delt inn tiden fra børjan av. De arrangerer jo løp i mange bilsporter og motorsykkel der også. Men min inside info sier at NAF har begynt å fått opp øynene for gatebiltreff. Så jeg tror det kan bli meget spennende framover... Dessuten, kan jeg med Volvo-klubben Trøndelag i ryggen si at vi støtter tankegangen i tråden her. Mange har ikke forstått hvordan det ligger an.. Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hadde meget gjerne donert. Men når de ansvarlige lyver ang. full booking hele neste sesong må jeg si jeg mister all respekt. Har de sagt at det er fullbooket neste år? Nå vet jeg ikke åssen det ligger an for øyeblikket, men jeg vet at mange helger er opptatt. Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 er det fullbooket neste år da? det kan hende det fins forklaring på det meste. Legg i bakhodet at lånkebanen drives av NAF og de har sikkert delt inn tiden fra børjan av. De arrangerer jo løp i mange bilsporter og motorsykkel der også. Men min inside info sier at NAF har begynt å fått opp øynene for gatebiltreff. Så jeg tror det kan bli meget spennende framover... Dessuten, kan jeg med Volvo-klubben Trøndelag i ryggen si at vi støtter tankegangen i tråden her. Mange har ikke forstått hvordan det ligger an.. Sant som du sier ja, veldig mange av helgene er opptatt til ulike arrangementer, pluss at veldig mange gatebil/merkeklubber har ulike treff der oppe! Vi i Westside har bl.a 2 treff, Nord-Møre har 2, BMWCC 2, Volvoklubben 2, osv...Blir fort mange opptatte helger det! Takk skal dere ha! Vi har som sagt ikke fått lagt ned den siste finpussen, men skal snart vite mer! Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg