vrtx Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 borte?? det var da som f*** mtech2 er i mine tanker også om innhandling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Må vel kjøpe det fra schmiedmann,,blir fort ett par tusen kronet mer Devil Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 hei samme bil som meg du:)hvor får du tak i hvite instrumentskiver?har lyst på det jg å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 hei samme bil som meg du:)hvor får du tak i hvite instrumentskiver?har lyst på det jg å Har det på http://www.bmwspesialisten.no :) Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Da har jeg bestilt. kiddie .. Har bestilt m-tech forfanger m-tech frontleppe m-tech bak fanger(skjørt) hvite instrumenter hvite blinklys foran og på siden svart nyre.. Skal bestille sideskjørt snart.. Gleder meg til det kommer birthday Legger det ut som prosjekt når jeg begynner å montere.. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Da har jeg bestilt. kiddie ..Har bestilt m-tech forfanger m-tech frontleppe m-tech bak fanger(skjørt) hvite instrumenter hvite blinklys foran og på siden svart nyre.. Skal bestille sideskjørt snart.. Gleder meg til det kommer birthday Legger det ut som prosjekt når jeg begynner å montere.. heihei! hvor bestilte du det fra? å hvor mye kom det på tilsammen? gleder med til å se bilder. vurderer ny frontfanger på min m-tech2 bil. da denne har vært nedi diverse fartsdumper å begynner å se noe sliten ut :well men vet ikke om jeg skal bestille orginal fra bmw. for det blir vel veldig dyrt :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Jeg bestilte på http://norway.schmiedmann.com/... Kom på 7700 med frakt... Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jossi Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Så de selger ikke dette lengre på koed.dk? Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Leverandøren koed hadde på dette var ustabil, derfor valgte de å fjerne det... De vet ikke når det er tilbake igjen, eventuelt med en annen leverandør... Men var jo ikke så mye dyrere på schmiedmann da... Helt sikkert samma kopi settet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg