Gå til innhold

Team Sideways Arrangerer is-skjøring

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Lisjøen dog er mer en entusiastbane hvor gale mennesker samles.. Faren for skumle delebilvolvoer som prøver å ta livet av deg er stor på lisjøen.

Sant nok, men det er ikke så ille som du skal ha det til da.. Banen kan være litt smal, (men det går med 2 og 3 i bredden).. Men det pleier å være en del med prøveskilter her ja.. Så dette kommer vell ann på hvilken bil du stiller med, hvor det er best å kjøre..

På Lisjøen vil jeg tro det er best med litt billige biler som du kan ta en "fight" med. (uten å bulke da, nødvedigvis).. Men skjønner godt de som heller vil ta sin dyre bil ut på banen til Hebbes. men hvis man er så redd for bilen, er det ikke da like greit å la bilen stå..?!

mitt tips: skaff en billig bil som går, skaff prøveskilter, ha det DRIT FETT PÅ ISEN!! (ps: man får jo igjen vrakpant når man har brukt opp bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er absolutt verdt de 500 kr! folka her bruker flere titusener på å fixe opp bila sine, men hva er vitsen hvis man ikke gidder å betale 500 for å få brukt bilen?

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kommer sikkert til å bruke bensin for mer enn 500 uansett....

Er ikke noe å syte over, dette er et bra opplegg og det er ikke tvang så jeg forstår ikke de som gidder å bruke så mange kalorier som det kreves for å skrive de klagene...

http://www.300power.com

http://www.teamsideways.com

Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes prisen er altfor høy da...........

Sist gang jeg kjørte på isbane så var det i Elverum å da betalt vi 20kr per person for en hel dag da, å den banen var ganske bra da, men vi måtte taue oss selv ut da vis vi kjørte av da.....Men alle som var der hjalp til vis noen trengte hjelp da....

Der var det virkelig mye kjøring for penga da...........

Var et slikt OMC treff/kjøring.........

Sinnsykt artig da.......

Men prisen på dette opplegget er altfor synes jeg da......

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes prisen er altfor høy da...........

Sist gang jeg kjørte på isbane så var det i Elverum å da betalt vi 20kr per person for en hel dag da, å den banen var ganske bra da, men vi måtte taue oss selv ut da vis vi kjørte av da.....Men alle som var der hjalp til vis noen trengte hjelp da....

Der var det virkelig mye kjøring for penga da...........

Var et slikt OMC treff/kjøring.........

Sinnsykt artig da.......

Men prisen på dette opplegget er altfor synes jeg da......

Er du helt sikker på det da, liksom jeg mener atte da.. :crazysant

Jeg personlig synes ikke det er dyrt når man får det man får for prisen.. Alle som synes dette er for dyrt kan diskutere det i en egen post på offtopic om dere vil.. Dere som synes dette er et bra iniativ er velkomne til å være med og diskutere det her.. 500 kroner er INGENTING i bilsammenheng, en tank med bensin koster mer en det.. :well

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart er nye pigg dekk handlet :D

gadd ikke is pigg. men detta blir kooonge bra :D

Erik

Skal funke bra det.. Skal pigge opp mine til vi drar oppover.. Tror ikke driverket mitt orker herjing med ispigg.. hehe.. :eek:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AII 7 januar er ei uke for tidlig!

Tillater hebbe kjøring med eksport skilter?

og det er vel tillatt å kjøre med isdekk selv om man ikke har bur?

Etter den infoen jeg sitter med er det tillat å kjøre uten skilter, og ispigg er lov på alle biler.. Hvorfor er det ei uke for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider