Skidracer Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Fint å se videonissens verk igjen! Underholdende som alltid! :D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Fint å se videonissens verk igjen! Underholdende som alltid! :D Du får ikke mer morro enn det du lager selv. Beklager at filmen viste lite fra treffet, men å se biler med lite motor ligge i små sladder på isen er egentlig ikke så sinnsykt spennende... Så da fyller vi på med video av rare mennesker og dumme kommentarer ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Så da fyller vi på med video av rare mennesker og dumme kommentarer ;) Da skulle jo nesten jeg kommet meg på et treff snart.. Jeg er jo rar:op Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Da skulle jo nesten jeg kommet meg på et treff snart.. Jeg er jo rar:op Sånn appropå bra kommentarer!! :thumb Genial den Skidracer :) Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Meg tykkjest at Skidracer har skrevet i flere tråder mange ganger nå at han skulle vært på et isbane-treff. SkidRacer: Herved utfordrer jeg deg til å stille opp på et valgfritt sted i løpet av vintern til duell. Du kan velge våpen ev redskap. sombrero Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Meg tykkjest at Skidracer har skrevet i flere tråder mange ganger nå at han skulle vært på et isbane-treff.SkidRacer: Herved utfordrer jeg deg til å stille opp på et valgfritt sted i løpet av vintern til duell. Du kan velge våpen ev redskap. sombrero Så du kaster kjørehansken? :D Jeg skulle kommet meg av gårde snart.. Jeg må bare somle meg til å kjøpe en toppakning. Mitt våpen er en 79 Commodore. Det ligger en tråd på den her et sted... :op Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Meg tykkjest at Skidracer har skrevet i flere tråder mange ganger nå at han skulle vært på et isbane-treff.SkidRacer: Herved utfordrer jeg deg til å stille opp på et valgfritt sted i løpet av vintern til duell. Du kan velge våpen ev redskap. sombrero LOL! Go go GO!!! :naaaws Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Så du kaster kjørehansken? :D Jeg skulle kommet meg av gårde snart.. Jeg må bare somle meg til å kjøpe en toppakning. Mitt våpen er en 79 Commodore. Det ligger en tråd på den her et sted... :op Om ditt våpen er en opel bør du ta med RustNing... :D Men kjør på! bare dere faktisk drar ræva deres til noen treff så det blir no kjøring ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Om ditt våpen er en opel bør du ta med RustNing... :D Men kjør på! bare dere faktisk drar ræva deres til noen treff så det blir no kjøring ;) Den er utrolig nok rustfri! (bortsett fra et lite hakk i den ene døra) Jeg har nå bestillt slipesett, som ankommer på tirsdag.. (hvorfor tar det så lang tid med opeldeler?) Så bare pass dere! Det er to gode grunner til jeg valgte opel; Rekke6, og meget godt rattutslag! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jerngjedda til bror har ikke så mye rattutslag, men hjulvinkler som en gaffeltruck.. :lol Hvis du synes dette blir litt rått parti kjører jeg mer enn gjerne David vs Goliat-stuket: :hello: Kilder: http://bilder.driftfun.com/lisjoen-2006-01-22-tgr/IMG_2900 http://bilder.driftfun.com/dokka-2005-12-10/IMG_1813 Takker til teeg aka tgr for gode actionshots! :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teeg Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kilder:http://bilder.driftfun.com/lisjoen-2006-01-22-tgr/IMG_2900 http://bilder.driftfun.com/dokka-2005-12-10/IMG_1813 Takker til teeg aka tgr for gode actionshots! :thumb Og bedre skal de bli! Jeg merker at jeg er veldig ny i gamet, og jeg finner hele tiden ut nye ting som må prøves ut. Jeg er bare glad til at folk kjører som noen gærninger forbi der en særing står med et kamera, jeg. Jeg ser det har blitt kastet en kjørehanske på bordet litt tidligere, da kaster jeg ned en til. Folkens, kom dere på treff og tukt bilene! De er til for å brukes! :iconsm :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvis du synes dette blir litt rått parti kjører jeg mer enn gjerne David vs Goliat-stuket: :hello: Der sitter det jaggu en mann med hatt! sombrero Jeg får vel ta med hatten jeg og, når jeg endelig får bilen til og gå... Men hvem er deg Skody? Med eller uten hatt? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jeg reiser aldri noe sted i Opal'n uten hatten min! sombrero Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teeg Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jeg reiser aldri noe sted i Opal'n uten hatten min! sombrero Du må dra grombilen med på sigdal, jeg tror nok at jeg klarer å få mye bedre bilder enn jeg fikk på Dokka, der ødela jeg jo bilder i fleng! Nesten så jeg burde fått alle bildene fjerna i ren skam :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg