-cardudde- Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Er mer fan av rap jeg da. Der var noe av det jeg liker.. Kom med mer rap a !!! i will ;) 2pac - Old School 2pac - Stay true 2pac - ready 4 whatever 2pac - Gotta get mine 2pac - Me against the world 2pac - Street Fame 2pac - Letter 2 my unborn Child 2pac - Thug Style 2pac - 2 of Amerikaz most wanted 2pac - Starin' Through My Rear View 2pac - Str8 ballin 2pac - Hell razor 2pac - Pour out a little liqour 2pac - I'm losin it 2pac - Smile 2pac - Ghost 2pac - Westside in this motherfucker 2pac - Me and my girlfriend 2pac - Troublesome 96 2pac - Heaven got a ghetto(Hip hop remix) 2pac - Po Nigga blues 2pac - My block(remix) 2pac - Letter to the president 2pac - Bury me a G 2pac - High till i Die 2pac - Fake ass bitches 2pac - Definition of a Thug Nigga 2pac - All Eyez On me 2pac - Hit em up Warren G - Regulators Nate Dogg - Nobody does it better Xzibit - Paparazzi Tony Yayo - Curious 50 cent - What up gangsta? Biggie Smalls - Juicy The Game - Hate it or love it G Unit Remix Vanessa Carlton - 1000 miles happyhappy NWA - Hello Ice Cube - You know how we do it 50 cent - Window Shopper The Game - Put you in the game NWA - Alwayz into somethin Eazy E - Boyz N The hood NWA - Chin Check Ice Cube - The Nigga you love to hate NWA - Gangsta Gangsta Snoop dogg ft Xzibit - Bitch Please Xzibit - Get your walk on Snoop dogg ft Dr Dre - Aint nothin but a G thang Dr Dre ft Snoop Dogg - Still DRE Warren g ft Slick Ricky - Dum ditty dum 50 Cent - Ski mask way Kanye West - Gold digger Snoop Dogg - Gangsta ride Dr Dre - Big Egos Dr Dre- The west is back Snoop Dogg - Ups and donws 50 cent - I smell pussy 50 cent - P.I.M.P Westside Connection - West up Warren G - Young locs slow down Westside Connection - Gangsta nation Snoop Dogg - Gz up Hoes down Snoop Dogg - Tha shiznit Big Pun - I'm not a player i just crush alot Ice cube - wicked Olivia - You got the damn thing Nate Dogg - I got love Eazy E - College girls are easy Westcoast style baby yodude Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 BT-musikk er alltid bra... '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Der var mye bra rap ja,, har ikke alt av det , så nå må jeg laste ned litt 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Rap skal bli. Her er noe du kan sjekke ut hvis du liker fete beats og mindre meningsfulle tekster: Lil Wayne - Fireman Lil Wayne - New Orleans Lil Wayne - Hustler musik Lil Wayne & Baby - I'm a dboy Lil Wayne & Mannie Fresh - Go DJ Lil Wayne & Baby - Get i all together Lil Wayne & Mannie Fresh - This is the carter Lil Wayne & Mannie Fresh - Bring it back Big tymers - Back up Big tymers - We hustle Big tymers - #1 stunna Big tymers - Southern Boy Big tymers - I god everything Big tymers - This is how we do Big tymers - I'm a dog, I'm sorry Mannie Fresh - Real big Mannie Fresh - We Fresh Mannie Fresh - Lady Lady Mannie Fresh - Fight Song Mannie Fresh - Chubby Boy Mannie Fresh - Day In The Life Mannie Fresh & Juvenile - Animal Diverse: Lil Flip - Turn it up Lil Flip & Z-ro - Kings of the south Twista - Hit The Floor (feat. Pitbull) The Game Ft. JT Bigga Figga - We Make Moves Fabulous & Pharrel - Tit 4 tat Young Blaze - Work It Out Benzino - Rock The Party Benzino - Front to back (side to side) Lil Kim - Whoa Lil' Jon & The Eastside Boys feat. Ying Yang Twins - Stick that thang out 112 feat. Beanie Sigel & Ludacris - Dance with me peaches and cream (mix) JD feat. P Diddy, Murphy Lee, and Snoop Dogg - Welcome to Atlanta (remix) Jermaine Dupri & Slick Rick - Fresh Public Enemy - Shake Your Booty The Dogg Pound (feat. Crooked I) - Gangsta Rap Young Gunz - Set it off Jay-Z - The City is Mine (featuring Foxy Brown & Babyface) Jay-Z - Yess Ya'll Jigga Eazy-E - Boyz-n-the-Hood (rmx) Westside Connection - Gangsta Nation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 musikk jeg liker å høre på i bilen: gemini 5 - second to none 45 south - time him - wings of a butterfly ladytron - destroy everything you touch animal alpha - most wanted cowboy system of a down - tentative children of bodom - are you dead yet rammstein - benzin mariah carey ft. JD, 50cent og fatman scoop - it`s like that turboneger - get it on simple plan - crazy kent - dom som forsvann bloodhound gang- foxtrot uniform charlie kilo turboneger - get it on dimmu borgir - pouritania slipknot - vermillion baracuda - face to face, i leave the world to day milk inc - go to hell akcent - kylie groove coverage - on the radio dj satomi - castle in the sky, look at us now, aurora - the day it rain forever pont aeri- flying free,forever in love, how i wish liquid black - lost beyond the sadness staccato - move your body secret service - the darkness c-bool vs bass up - house x baby(stylefiler remix) gambas &alvano - dont fade away interphace - darkness kai tracid - conscious 666 - insanity(666 mix) conways - a walk in the park dj dean - play it hard interphace - the future scarf - odessey c- bool - would you feel voodoo and serano - overload brooklyn bounce - kickin this life(stylefiler remix) spacecorn- inside of me greencourt - silent heart tune up! - ravers fantasy bangbros - banging in dreamworld il caesar- the stalker andre som er veldig bra er: nightwish - nemo, wish i had an angel,phantom of the opera metallica - nothing else matters, the unforgiven audioslave - be yourself, like a stone blink 182 - i miss you, lost without you good charlotte - boys and girls,we belive, predictable simple plan - untitled, perfect, welcome to my life green day - american idiot, wake me up when september ends kanye west - golddigger, diamonds are forever three days grace - home, are you ready within temptation -stand my ground,memories sytem of a down - byob, revenga, radio/video, lost in hollywood, sad statue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 yello med jungel bill dunker bra ,limp bizkit og him, og cky,fra bam,serien,mye kult,dj armin,tiesto self vaan buuren Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 sangene fra nfs underground 1 er bra da. eg fra f&f -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 sangene fra nfs underground 1 er bra da. eg fra f&f helt enig... ihvertfall static x - the only og element eighty - broken promises er dritbra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Albumet Dead man walkin til Snoop Dogg er en klassiker :pray Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Personlig liker jeg Highway star av Deep Purple, og Fortunate son av Creedence ;) Tantric - Breakdown fra Driven! ;D Men takk for massemasse geniale tips! Nå veit jeg om no musikk som skal svias på plastikk :crazysant - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 helt enig...ihvertfall static x - the only og element eighty - broken promises er dritbra:) +1 De er bare helt sykt bra. I tillegg kan jeg jo nevne "Asian Dub Foundation - Fortress Europe", "Overseer - Doomsday" og "Story Of The Year - The Hero Will Drown". '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Okei, Hip-Hop skal bli! Talib Kweli - Get By Talib Kweli - Wack Niggaz Geto Boys - G Code Tony Yayo - So Seductive M.O.P. - Here Today, Gone Tomorrow Bubba Sparxxx - The Other Side The Game Feat. Eazy E - Still Cruisin' (Ultimat banger!) Busta Rhymes - Touch It G-Unit - Groupie Love Skee-Lo - I Wish! Mobb Deep - Shook Ones Pt. 2 C-N-N - Invinvible Dead Prez - Hell Yeah Kunne fortsatt i evigheter, men gir meg der... Og forresten Dusy, albumet til Snoop heter Tha Last Meal ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Grieg - morgenstemning, hva er vel bedre enn å spelle dritten ut av de i baksetet men en slik sang? Devil phasio - circles er jo en gammel klassiker Basslovers United - Insanity 2005 (dunk dunk dunk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Tantric - Breakdown fra filmen Driven er også fin i bilen, hvis ikke er fast and the furious 1+2, smokie and the bandit og Gone in 60 sec ost sikre vinnere. yodude damndamn hellu VTi :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Tantric - Breakdown fra filmen Driven er også fin i bilen, hvis ikke er fast and the furious 1+2, smokie and the bandit og Gone in 60 sec ost sikre vinnere. yodude damndamn hellu VTi :hello: HEI!!! ;D Enig i de der gitt.. Som nevnt er Live - Deep Enough FARLIG å kjøre til :P:P:P Smokey and the bandit er SLAGERE!!!! - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg