Sneaker Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Holder på å fikse rust, men denne årstiden er jo ikke den beste å lakkere på når man har en kald garasje. Så det jeg lurer på er hva man kan legge på når man har sparklet og pusset, som holder uten å bli lakkert over? Er ikke snakk om store biten, bare et lite område på bakskjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hvorfor ikke bruke grunning? *ikke sikker jeg forsto spm`et* Om det er temp`en du tenker på, kan du bare bruke en varme vifte. Lite område som du sier. Midlertidig dette sant? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Vanlig grunning er vel ikke godt nok til å holde fukt osv ute..? eller? Er forsåvidt midlertidig ja, men lurte på om det er noe jeg kan ha på som gjør at det ikke trengs å bli lakkert opp før til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 man får kjøpt grunning som tåler vann.. men vet ikke om du får dette på box... møller bruker i hvertfall dette på bilene sine.. .eller er det nok bare lakk som hjelper. vanelig lakk er jo heller ikke vannbestandig før den har blitt polert opp heller da.. lakk på box, fungerer i hvertfall ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ha på epoxygrunning, den er skal være tett nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Er bilen i garasje, eller står den ute hele tiden? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Akkurat nå står den i garasje, men den skal nok stå ute en del ja. btw: noen som har noe konkret navn på en epoxygrunning jeg kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Sånn ser typen jeg bruker ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg