Gå til innhold

golf bremser ?

Ranger emnet

dansken

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HEY har et merkligt problem med min golf 2 87 modell.

bilen kjøre rett fremm uten noen problemer . men når jeg rygger bremser 1 hjul ? ka kan det verre? og hvordan får jeg av tromlen (bak) takker for svar .

Kan nesten høres ut som ei fjør som ikke er på plass.

For å få av trommel på du ta av koppen i midten, ta vekk splinten og låseblekket. skru ut mutteren og ta bort lageret. da skal det bare være å dra av trommelen.

Sitter det BOM fast, må du trykke opp pinnen på selvjusteringa. Kommer til den gjennom et av hullene til hjulboltene.

Das Auto

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulsylinderen sitter fast med to skruer fra baksiden av bremseskjoldet. Prøvd med crc eller WD40? hvis du ikke får de av så kan du jo prøve med en wisegrip tang... Hvis skruene blir ødelagt er det bare å kjøpe nye fra møller. koster ikke så mye for de skruene der...

Edit: akkurat slått av Banybakke:P

Når jeg skulle skru av bremserørene på bilen min så var de så rustet fast at jeg måtte bruke wisegrip tang og klippe av rørene. satt bom fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å bytte til skiver vel. Eneste der er vel at calipper brekket kan sette seg. Er vel drit det også om du ikke må ha det. Men men. Eg har ihvertfall komplett bakstilling med skiver om du er interessert i å oppgradere.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider