Gå til innhold

VW Polo 96 - Prosjekt/Historie

Ranger emnet

MR_Simba

Anbefalte innlegg

MEN...et par ting som jeg som er pirk ser...høydeforskjellen på frontfangeren liker jeg ikke...skal jeg ha skjørt skal alt være symetrisk...bare en tanke fra meg...

Og en annen ting...du skulle fått lakkert speil og speilplatene når du lakka fangerne + dørhåndtaka!!! Jeg har bytta til dørhåndtak uten låssylinder på høyre side da jeg lakkerte (fra 5 dørs Poloen).....

ja likte ikke den høydeforskjellen jeg heller skal jeg si ..men er jo ikke akkurat noe leppe som kan passe under den fronten :p nei..men ja..neste steg er å få på gitter:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle du gjort noe dødstøfft som ikke SÅ mange har gjort og som jeg har sett på et par bilder...så lakker du speilen sort og stolpen mellom vinduene (foran sidevinduet bak og på døra) sorte slik at hele siden blir sort....Det er stilig...har vurdert det selv...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du gjort noe dødstøfft som ikke SÅ mange har gjort og som jeg har sett på et par bilder...så lakker du speilen sort og stolpen mellom vinduene (foran sidevinduet bak og på døra) sorte slik at hele siden blir sort....Det er stilig...har vurdert det selv...

no er ikke jeg med når du nevner stolpen mellom vinduene?

de å lakke speila sort var ingen dum ide..kan vurderes ja :) mener du kanskje den holderen til speila? den er jo sort ..jeg savner uansett ei leppe under frontfangeren så den blir på en måte like lav som bakenden sånn ca..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekte meg litt med tanken om ei leppe under fronten da den er litt høgere en bakenden og sideskjørta..prøvde bare den orginale leppa som sto på orginalfangeren:)

(ps : den lista over lysa er bare satt der for å få et innblikk for min del:) den skal få en porsjon lakk før den settes på igjen:)

no er ikke denne leppa den rette, men eksisterer det noe liggnende som kan passe? har veldig lyst på!

leppe.jpg

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å finne bilde av den Poloen jeg hadde i tankene, men jeg har sletta det. Skal prøve å lage en stygg paint utgave til deg for å vise...

Ang leppe foran må du bare søke...Hadde fangeren din ikke gått ut i bunnen kunne du sikkert smelt på en JE-Design leppe som jeg har, men det blir helt feil når den er som den er.

Skal du ha noe i det hele tatt burde du skaffe deg leppa til Seat Leon Cupra...den er fin... Har vært noen tråder om den her før....

Send meg mail adr di på PM så kan jeg se om ikke jeg har et bilde av den på den stasjonære som jeg kan få mailet til deg....

Og maile bilde jeg snekkera i paint...pga får ikke lagt det ut her...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å finne bilde av den Poloen jeg hadde i tankene, men jeg har sletta det. Skal prøve å lage en stygg paint utgave til deg for å vise...

Ang leppe foran må du bare søke...Hadde fangeren din ikke gått ut i bunnen kunne du sikkert smelt på en JE-Design leppe som jeg har, men det blir helt feil når den er som den er.

Skal du ha noe i det hele tatt burde du skaffe deg leppa til Seat Leon Cupra...den er fin... Har vært noen tråder om den her før....

Send meg mail adr di på PM så kan jeg se om ikke jeg har et bilde av den på den stasjonære som jeg kan få mailet til deg....

Og maile bilde jeg snekkera i paint...pga får ikke lagt det ut her...

sendte deg en Pm jeg ...fant faktisk bilde av seat leon leppa..den ser ut til å kunne passe! da den har på en måte samme "glippe" i midten som min fanger..

:D

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk even:) hyggelig at du synes så..:)

var ute å tok noen nye bilder, har endelig fått gitter i fronten men ikke bake enda.

Det som mangler no er ny eksos, KVITE blinkers:P og gitter bake...

men når jeg ser sånn på det hvordan ville 16" felger vært? de jeg har er litt kankjørte..ikke av meg.

Kikket litt på Eiker sine sider på felger som heter så mye som

RH AD CUP 7,5x16 4-100 et35

hvordan ville det passet?

har kun senket 40mm, men vil på en måte fylle ut buen litt mer viss mulig.

her er iallefall litt bilder:)

Dette er noen venner jeg ville ha med, men de stakk bare av :(

hjort.jpg

Bilde av ræva:

bilde1.jpg

Nærbilde av polo skrifta som er i svart:p

bilde3.jpg

Fronten:

bilde4.jpg

Bilde av min og en kompis sin sierra:

bilde5.jpg

Enda et: