Gå til innhold

Velibra: Opel Velibra prosjekt!

Ranger emnet

Velibra

Anbefalte innlegg

Har starta på eit meget spesielt prosjekt..en opel vectra me calibra front.

Starta med att min kvinnelige sjofør kjørte i grøfta og velta calibraen min :eek:

å da kom eg over en billi vectra,som eg måtte finne på noe spesielt og stili for billi penge da eg ikkje hadde kasko på calibraen..så begynte med å sette i calibra motoren (c20xe) med cosworth topp :usa:

Men fant ut att det var ikkje nok,måtte ha meir calibra i den.Så starta med og sjere av framm sjermane i forkant av hjulbuen og tilpassa fremste delen av calibra sjermene og sveisa dei inni vectra sjermane.

Og moterte calibra panseret som eg i seinare tid har fjernet emblem,og sparklett inn "badloock list" .Også montert calibra lykter .

Bilen har kvit org.farge men blir forhåpentlivis lakkert mørke blå met før hjul,

for tiden driver eg og moterer full riegerstyling,gtb frontspoiler i calibra front fangeren,standar rieger side sjørt og gtb hekk sjørt med dtm lepper rundt hele veien.

prosjektere også med en dtm potte på hver side bak...

Håper det skall bli en veldi fin og spesiell bil me en veldi pen blå farge og kvite ditaljer,sorte ruter og kvite klistermerke rudt om,som foreksempel rieger reklame osv. på side sjørt.

Interiør delen har eg ikkje kåmt så langt,men har bytta ut de blå orginale vectra interiøre med sort vandli stoff calibra seter,men skall etterkvart få taki calibra skinn interiør,men tar det etter vært..har ikkje nåke hast på interiøre,har store plana om eit enormt anlegg,når en fyrst skall bygge en spesiell bil må man jo ha eit sikkeli anlegg :eddie

har ikkje så masse bilder nå,men skall få lagt ut etterkvart.

motori.jpg[/img]

k.jpg[/img]

Utennavn.jpg[/img]

sjer-1.jpg[/img]

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takktakk.. har holdt på med den siden midten av sommeren,men vill gjærne prøve å få den ferdi før jul..

Om noen har,eller veit om noken som har en rotex,ess,samma ka merke egentli, billi tilsalgs er eg svært interisert...skall sette komp på den men må ha en billi komp til å bjønde med for å teste ut,aldri montert komp før.

Så tar gjerne imot tips og trix :)

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, ser ut som du er godt igang.

Men gidde du og trykke enter litt oftere.

Blir lettere å lese da. :thumb

Lykke til videre. (blir bra dette)

lilla golf? eg og hadde en slik en som eg sku ha til arbeidsbil no under velibra prosjekte,men fekk vannplaning og taka den og :( har du bilde av den?

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider