Gå til innhold

Velibra: Opel Velibra prosjekt!

Ranger emnet

Velibra

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sjer..hmm,vår lite i de sisste! disverre...masse å gjere..jobbe,beise,råne å mykje anna interisangt...kompis som he kjøpt sej skyline,så he rota vekk litt tid berre me å tenke på den;P hehe,men 2.januar starta ej i ny jobb som fast mann på jiggen i karosseri avdelinga på fosnavåg bilverksted,så håpe ej å få litt meir fart i sakene iåme ej blir en del meir heime enn me den jobben ej he no å fe muligens muligheite for å ta bilen inn på jobb å halde framm d arbeide som gjennstår der:)

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har kjøpt meg ny bruks bil fordi prosjekte tar lenger tid enn beregna...

Audi A4

Kor mykje gav du for denn då?

Velibraen din er dødstøff!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

130,synst det var litt dyrt men..

Litt dyrt for bruksbil kanskje, men med det anlegget, skinnseter (så sånn ut), styling og felger var det jo ikke SÅÅ ille da... Personlig ville jeg ikke hatt en så kittet bil som bruksbil.. Får se om det er så mye svartfarge igjen på bunnen av det kittet om et år. ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å bli bra dette, passa panseret med engang eller?

Vanskelig å "sköyte" skjermer?

Ellers har jeg en liten idè som jeg har sett för, sikkert mer arbeid enn det smaker men, vectra B speil, syns de er töffe.

Lykke til.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å bli bra dette, passa panseret med engang eller?

Vanskelig å "sköyte" skjermer?

Ellers har jeg en liten idè som jeg har sett för, sikkert mer arbeid enn det smaker men, vectra B speil, syns de er töffe.

Lykke til.

ja,panseret passet med engang,men sjermene var en del arbeid og tilpasse...mye MYE sparkling!

b speil ja..kunne blit kult,men har m3 inn til videre...tror ej,mye arbeid å få til den svingen frammåver sjermen som er på b bill eg tro..

men skall se å få på lakk på den nå helt i bjøndelsen av nyåret så da tenker eg de skall bjønde og nærme seg klart...har allereide lagt ned alt for mange timer på den gammle bilen..hehe :)

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hehe,går nok bra tenker eg;P ja er sort skinn intr..og tv/dvd...stylet på rieger i tyskland,samt chippet hos merkeverksted, har vært 1eiger siden den var ny

Hmm.. 1 eiger da trur eg nok du har blitt lurt.. eg var eiger nr 3 på den audien din og du er nr 5 etter som det ik var deg eg solgte den til :)

Mvh

Espen Haga

99 Golf Mk4 1,8t + Nos

http://www.espenhaga.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. 1 eiger da trur eg nok du har blitt lurt.. eg var eiger nr 3 på den audien din og du er nr 5 etter som det ik var deg eg solgte den til :)

Mvh

Espen Haga

ja,hadde en misstanke om noe tull der!! så regner med de blir og reise sta og riste litt i han som solgte meg den...en jævla *****!!! menmen...er fornøgd me bilen ellers:)

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider