Gå til innhold

TopStyling's Nissan Skyline GTR33

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Altså. Kan vi (jeg) få en forklaring? Kjenner det spraker inni meg her :D

Har du kjøpt den til privat bruk? Eller er Topstyling et firma du er involvert i? Skal den selges? Demobil for firmaet?

Sinnsykt porr var den hvertfall! Ser fram til og se den...hvis det blir tilfelle en gang.

Blir så glad av sånne filmer :D :D :D :D :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått om vi får se en gateregistrert R33 som denne. Hadde vært bonus om den ble vist fram på Japsetreffet.

Det er ikke mange biler som kler dekaler i mitt hue heller. Men på en bil som dette...."Det gjør ingenting" :D :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Topstyling

Bilen er egentlig kjøpt for privat bruk men en del som er interressert i den så vet ikke om skal selge eller beholder den.

Helt enig med de stygge dekor men skal skifte de ut i morgen til en sinsyk tøffe syns jeg selv. Skal kanskje til japse treff med den hvis den er ikke solgt.

Er det en Nismo 400R eller en etterlikning?

(med tanke på nismo 400r front og 400r dekorene)

Fet bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Er det en Nismo 400R eller en etterlikning?

(med tanke på nismo 400r front og 400r dekorene)

Fet bil :)

Ja det er en kollega til søskebarnet mitt som har hatt den. ( de jobbe i Nismo i Japan )

Til Kas: Sorry jeg har glemt hva du trenge. Kan du ikke sende en mail til meg om hva du trenge igjen. skal få gode pris på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider