Gå til innhold

TopStyling's Nissan Skyline GTR33

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Til Rolfi: Kommer i ca kl16.00. Vet ikke hva stasjon du sankker om?

TIl VW4: Hvis du kjører Motorveien,så kjører du til Stavanger. det er en rundkjøring i enden av motorveien/madlaveien. Tar du til høyre og rett fram, ( du vil kjøre forbi en Mac butikk på høyresiden ) til den første rundkjøring så tar du til venstre ( opp en bakken ) Så den er løkkeveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skjønte ikke helt hvor dette var hen jeg..Så du må nok hente meg i Skylinen !! hehe..Men seriøst, hadde det vært noen mulighet for å sitte på en liten tur, hvis jeg legger all sjela mi i å finne frem til butikken..? Er jo liksom ikke hver dag det er noe sånt i Norge..Så da må man jo være litt frekk og spørre..:rolleyes: Men da måtte det bli litt uti Mai..Skal hjem på langhelg nå, så må man jo ha video kamera hvis man skulle få sjansen til noe så stort!! Vise til alle!!!yodude Da er det bare å håpe.......

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjappa er ENKEL å finne..

du må kjøre et godt stykke i løkkeveien

så kommer du til en STOR sony butikk på høyre hand

RETT over gata der ligge butikken

(henger ikke skilt synlig fra denne siden, men hvis du snur i rundkjøringå i enden av løkke veien så ser du et lite crom skilt som henger på siden av bygget

butikken er ikke SVÆR, det er nokk derfor det er litt "slit" og finne fremm....du må liksom myse inn i hvert vidu men du ser det nokk til slutt

viss du kan telle fra 0-100 så er det jo ikke værre en å se på nr. på husene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henningl : Jeg bare spurte, værre er det ikke...

KERSHER : Ja hadde jeg bare vært litt kjent så..Finnes ikke kjent for fem øre i Stavanger..Jeg vet hvor busstasjonen er, og torget altså rundt den vann pytten midt i Stavanger..

Så sånn er det......chicken

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW4: Jeg og trodde du var fra stavanger siden du sa tidligere du var fra Sola. Eller er det Sola i Arkeshus også? Vet du hvor forus er? ;) Kom på rånetreff på onsdag. Så skal jeg kjøre deg til butikken. OK? ( med GTR????)

Henning: Hadde vært kult å få GTR bli en TAXI. Blir siker en del kunder!! Takk for tipsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider