VW4 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Jo, jeg går på skole her i Stavanger i år skjønner du..Ja, Forus vet jeg hvor er vet du! Bor ikke så langt unna det biltilsynet og Ide` Kim Tvedt på Forus...Ja, hadde vært helt sjef å bare sitti på en runde altså..Men håper du er på det treffet flere ganger da, skal nemlig hjem på langhelg ut denne uka og til helga..Møter opp når som helst etter det altså! hehe...PM da vet du..? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Stiller opp nesten hvor det måtte være for å se den bilen jeg og... Utenom på onsdag, da jeg reiser til oslo midt på dagen. Topstyling: Kommer du til å vise gliset på kommende rånetreff rundt forbi i området? På heliporten, ved kvadrat osv? Har bare så sinnsykt lyst til å ta en nærmere titt på den bilen der, altså..... Merkelig nok :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 For å bli bedre kjent med bilen kan du vel kjøre den til streetmeet i morra. Er jo bare en liten kjøretur når man har det morro.:D Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Sunny GTI: Jeg tro nok jeg kommer til alle treffe rundt forbi i områder. Må reklamere litt for Top Styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 jeg syntes det er rart jeg at det ikke er Noen skyliner her på romerike+ omeng ! Det er jo alt av andre biler her !! Merkelig !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by LilleGud jeg syntes det er rart jeg at det ikke er Noen skyliner her på romerike+ omeng ! Det er jo alt av andre biler her !! Merkelig !! Du skal aldri si aldri... ;) Det man ikke vet har man ikke vondt av..... *smile lurt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Skyline <3 Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Cozzie Skyline <3 ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Topstyling: Ser at du er inne her... Hørte du hadde testet skylinen litt. Det hørtes kos ut. En kamerat som hadde snakket med en som satt på eller noe sånt.. Hva klarte den på andre gir?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Sunny: Ka heter kameraten din? Ingen som har satt på den ennå uttatt dame min.;) Men skal ut til rånetreff med den i morgen så kan en del kamera som skal prøve den. Hadde nesten 180 i andre gir. Høres de greit ut eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Topstyling Sunny: Ka heter kameraten din? Ingen som har satt på den ennå uttatt dame min.;) Men skal ut til rånetreff med den i morgen så kan en del kamera som skal prøve den. Hadde nesten 180 i andre gir. Høres de greit ut eller? Det var en i klassen til en kamerat som sa at han hadde suttet på.. Han går allmenn på Lundehaugen. Der hørte jeg også snakk om 180km/t på andre gir... Det burde vel holde, eller hva?:D :D Tror du at det er mulig å kjøre forbi med den? :rolleyes: Han snakket også noe som en bryter inne i bilen som gjorde at du kunne veksle mellom 350hk og 450hk... Stemmer dette? Hva er det for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Sunny: Det er bare boost kontroller. Kjører vanlig med 0.8bar. og 1.3 på forbikjøring :D Ka heter han. kjøre han en golf 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Heh.. Han kjører nok ikke golf2 nei.. Han kjører en Suzuki CP50. Andreas heter han.. Vet du hvem han er? Den bilen din blir jo bare kjekkere og kjekkere til mer jeg hører om den. Kommer nok til å sikle over den helt til jeg får råd til en skyline selv, og det tar nok noen år :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Topstyling Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Vet kem han er. Kommer du i morgen på rånetreff då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Har sinnsykt lyst til å komme ut og se, men jeg reiser til oslo midt på dagen :( Håper jeg får muligheten til å ta en titt på den etterhvert da... Fått mye respons når du har kjørt rundt og testet? Mange sultne blikk? En ting jeg lurer litt på: Er det din bil? Hvordan ar du fått råd til noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg