Kristian S. Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Siden kjøp og salg ikke funker poster jeg her. Har lyst til å kjøpe en helsvart grill til 86+ og svarte lister til lyktene. Lakkeringa mi satt ikke så godt som trodde. På bcb hadde de bare grill uten feste til emblem. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hmm.. så pent ut her om dagen når jeg gikk forbi.. Uanstt, jeg hadde tenkt å glassblåse listene over, og så lakke dem.. burde ikke det holde ganske greit da, med litt grunning og shit..? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hør med firmaet nevnt under om ikke de kan legge på sort matt tape på grillen og listene. Blir garantert billigere enn å kjøpe delene. Jeg fikk dem til å legge på tape rundt vinduene og langs bilen (under vinduene). Meget godt førnøyd ! Solvang AS Finn Kjelsåsveien 168 0884 Oslo Tlf 23 26 55 00 Telefaks 23 26 55 01 Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Har fått lagt sort film på en grill selv med godt resultat, anbefales. Lakk burde også funke, men det er viktig med rett grunning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg