Gå til innhold

Ryddesalg på bilstereo!!

Ranger emnet

Earthquake

Anbefalte innlegg

Hvordan er den forsterkern, og den 10" subben? Hvordan er kombinasjonen av de 2 ilag? Er det "bare" 90 amp sikring på forsterker, 3x30amp? Hva er Damping Factoren på den? Hvor langt ned er den stabil? Muli jeg kan vurdere kjøp av nytt anlegg i HUMMER'n, hvis Golfer blir solgt til helga:)

De to er en meget god kombinasjon som spiller dypt og pent.

Dempningsfaktor er >800, den er stabil i 1 ohm, Sikrings størrelsen husker jeg ikke nå, men kan sjekke det i morgen når jeg er på kontoret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De to er en meget god kombinasjon som spiller dypt og pent.

Dempningsfaktor er >800, den er stabil i 1 ohm, Sikrings størrelsen husker jeg ikke nå, men kan sjekke det i morgen når jeg er på kontoret:)

800 ja, det høres iallefall meget bra ut:) Hmmm..Har litt lyst til å kjøpe nytt anlegg til HUMMER'n, og når jeg først skal innvistere har jeg litt lyst til å kjøpe noe skikkelig og noe nytt..Aldri prøvd/hørt EarthQuake før..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 ja, det høres iallefall meget bra ut:) Hmmm..Har litt lyst til å kjøpe nytt anlegg til HUMMER'n, og når jeg først skal innvistere har jeg litt lyst til å kjøpe noe skikkelig og noe nytt..Aldri prøvd/hørt EarthQuake før..

Det er hvertfall et kanon kjøp til den prisen, tror ikke du finner noe som matsher i pris og ytelse noe annet sted:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har storebroren Subzero-12 til test her hos meg nå.

Har også målt litt på den og jeg kan fortelle deg at jeg blir mer og mer imponert over den bassen.

Slaglengden er enorm og byggekvaliteten er fantastisk.

Disse bassene spiller dyyyypt i medium store kasser.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har storebroren Subzero-12 til test her hos meg nå.

Har også målt litt på den og jeg kan fortelle deg at jeg blir mer og mer imponert over den bassen.

Slaglengden er enorm og byggekvaliteten er fantastisk.

Disse bassene spiller dyyyypt i medium store kasser.

Mvh

Dag Johansen

Hmmm..Hadde en 12" VIBE SPACE før og den spillte DYYYPT, og det syns egentlig ikke jeg noe om..Men den spillte DYPT også da.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..Hadde en 12" VIBE SPACE før og den spillte DYYYPT, og det syns egentlig ikke jeg noe om..Men den spillte DYPT også da.

Missforstå riktig:) Denne bassen kan spille ekstremt dypt i rette kassen. Men den kan også spille brutal slagbass. Det kommer helt ann på hvordan kasse du bygger til den og hvor mye effekt du mater den med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider