Earthquake Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hvordan er den forsterkern, og den 10" subben? Hvordan er kombinasjonen av de 2 ilag? Er det "bare" 90 amp sikring på forsterker, 3x30amp? Hva er Damping Factoren på den? Hvor langt ned er den stabil? Muli jeg kan vurdere kjøp av nytt anlegg i HUMMER'n, hvis Golfer blir solgt til helga:) De to er en meget god kombinasjon som spiller dypt og pent. Dempningsfaktor er >800, den er stabil i 1 ohm, Sikrings størrelsen husker jeg ikke nå, men kan sjekke det i morgen når jeg er på kontoret:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 De to er en meget god kombinasjon som spiller dypt og pent. Dempningsfaktor er >800, den er stabil i 1 ohm, Sikrings størrelsen husker jeg ikke nå, men kan sjekke det i morgen når jeg er på kontoret:) 800 ja, det høres iallefall meget bra ut:) Hmmm..Har litt lyst til å kjøpe nytt anlegg til HUMMER'n, og når jeg først skal innvistere har jeg litt lyst til å kjøpe noe skikkelig og noe nytt..Aldri prøvd/hørt EarthQuake før.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 800 ja, det høres iallefall meget bra ut:) Hmmm..Har litt lyst til å kjøpe nytt anlegg til HUMMER'n, og når jeg først skal innvistere har jeg litt lyst til å kjøpe noe skikkelig og noe nytt..Aldri prøvd/hørt EarthQuake før.. Det er hvertfall et kanon kjøp til den prisen, tror ikke du finner noe som matsher i pris og ytelse noe annet sted:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 800 ja, det høres iallefall meget bra ut:) Hmmm..Har litt lyst til å kjøpe nytt anlegg til HUMMER'n, og når jeg først skal innvistere har jeg litt lyst til å kjøpe noe skikkelig og noe nytt..Aldri prøvd/hørt EarthQuake før.. Jeg har storebroren Subzero-12 til test her hos meg nå. Har også målt litt på den og jeg kan fortelle deg at jeg blir mer og mer imponert over den bassen. Slaglengden er enorm og byggekvaliteten er fantastisk. Disse bassene spiller dyyyypt i medium store kasser. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har storebroren Subzero-12 til test her hos meg nå.Har også målt litt på den og jeg kan fortelle deg at jeg blir mer og mer imponert over den bassen. Slaglengden er enorm og byggekvaliteten er fantastisk. Disse bassene spiller dyyyypt i medium store kasser. Mvh Dag Johansen Hmmm..Hadde en 12" VIBE SPACE før og den spillte DYYYPT, og det syns egentlig ikke jeg noe om..Men den spillte DYPT også da. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hmmm..Hadde en 12" VIBE SPACE før og den spillte DYYYPT, og det syns egentlig ikke jeg noe om..Men den spillte DYPT også da. Missforstå riktig:) Denne bassen kan spille ekstremt dypt i rette kassen. Men den kan også spille brutal slagbass. Det kommer helt ann på hvordan kasse du bygger til den og hvor mye effekt du mater den med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hmm..Hvordan takler den forsterkern 2x10"? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hmm..Hvordan takler den forsterkern 2x10"? Det går bra, jeg har prøvd den på 2 tungdrevene 12" elementer uten noe problem, så to 10" klarer den fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 DVD-spilleren er fortsatt til salgs hvis noen er interessert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 kan du hjelpe til i denne tråden? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96504 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 DVD-spilleren er fortsatt til salgs hvis noen er interessert:) Mulighet for å komme innom i morra å hente den ? hehe.. Skal til eidsvoll, og kunne tenkt meg en dvd spiller til.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Mulighet for å komme innom i morra å hente den ?hehe.. Skal til eidsvoll, og kunne tenkt meg en dvd spiller til.. Jepp, bare kom du, er på kontoret fra 09.00 jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Jepp, bare kom du, er på kontoret fra 09.00 jeg:) Høres bra ut :) Da skal jeg prøve å komme meg innom, starter herfra ganske tidlig regner jeg med... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 De to er en meget god kombinasjon som spiller dypt og pent. Dempningsfaktor er >800, den er stabil i 1 ohm, Sikrings størrelsen husker jeg ikke nå, men kan sjekke det i morgen når jeg er på kontoret:) Fant du ut hvilke sikringer som sto på forsterkern idag eller? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Fant du ut hvilke sikringer som sto på forsterkern idag eller? Det er 3x25A sikringer på den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg