mantusmorduk Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ok, sånn ligger det an. Jeg starter motoren, lar den gå 10-15 min, tempen begynner å gå over normalen. Jeg kjenner på slangene som går fra radiatoren; den oppe til høyre er varm og det surkler i ekspansjonstanken når jeg trykker på den. Samme gjelder den nede til venstre, bare den er kald. Er det da vannpumpen? Forresten så er vannet i ekspansjonstanken pisse kaldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 prøv å ta ut termostaten å rus den opp. kjenn på slangene da om de er like varme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantusmorduk Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 har nettop byttet termostaten da... regner med at det ikke er den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 må jo være gjennomstrømning ettersom den ikke går seg varm når det er fart på bilen. når den står i ro så skyter tempen i været. dessuten så har jeg lyst til å fjerne den gamle vifta. forårsaker vel litt effekt tap den også... ;-) men ny raddis er nok ikke dumt uansett. noen som har prøvd og kan anbefale en elvifte? pris og hvor? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hva skal du ha for din B230f da?:) Du får høre med nissans13 siden den er han sin nå.. byttet den mot noe greier! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg