motorsportdude Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 nå er gatebilfilmen 2005 sluppet.... noen som har bestilt den??? jeg har... yodude yodude Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Produkt 1: Produkt ID: 623 Produkt Navn / Beskrivelse: GATEBILFILMEN 2005 Antall: 1 Pris: 299 per stk. Kommentarer: Fort dere!! er utålmodig... Varene veier: 0.30 KG Fraktpris: 65 KR SUBTOTAL: 364 KR TOTAL: 364 KR sånn, da var den kjøpt inn. håper postmannen forter seg... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Denne skal bestilles! Men er det noen som har peil på hvor lang tid det tar før jeg har den i postkassen. Flytter hjem 15. og husker ikke hvor lang tid den forrige tok. Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Den må bestilles! :D :popcorn Litt stiv pris well Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 nope dyr nei? bare tenk på alle de andre filmene du kjøper i butikkene da? skal lage ønskeliste med GATEBIL OPPSTILLT FØRST hvis ikke så vet nissen hva som skjer med rudolf hehe Ja? de nyesete filmene ligger på ca 170 kroner... så 299 er dyrt synes nå jeg. Men helt klart, det er verdt det! yodude Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Denne skal bestilles! Men er det noen som har peil på hvor lang tid det tar før jeg har den i postkassen. Flytter hjem 15. og husker ikke hvor lang tid den forrige tok. De sender ut den 7 og 8.^Å filmen skulle vist komme 12 tror jeg Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Og hvor er film eller bilder i denne tråden? Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ser du ikke Joikakakene kanskje? :crazysant Han la den vel her fordi det er snakk om media, men kan kanskje passe bedre et annet sted ;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jeg har akkurat bestilt! Teaser: http://www.gatebil.no/fileupload/medie/teaser%202005.wmv - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jeg har akkurat bestilt! Henrik Må du betale for filmen? :lol Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Filmen er bestilt for lengst :D 299 kr er faen meg verdt det for en så bra bilfilm på over 3 timer ;D Koser meg gløgg i hjel med de filmene der! Gleder meg til å henten i postkassa :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Da var den bestilt Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Da var den bestilt Me2 yummy Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 299kr,- ??? Var da Veldig høy pris!!! Bare en rein pengemaskin det Gatebil greia har blitt. Suger folk for penger, sånn at de kan kjøpe en M6 Taxi til neste år!!!... neitakk, dette blir ikke bestillt... Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 299kr,- ??? Var da Veldig høy pris!!! Bare en rein pengemaskin det Gatebil greia har blitt. Suger folk for penger, sånn at de kan kjøpe en M6 Taxi til neste år!!!... neitakk, dette blir ikke bestillt... tror de er en liten sunnmøring i deg jeg.... :) å du vet hva dem sier om sunnmøringene? Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg