frankie Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hakke et bilde av bilen din a frankie? http://www.audi-racing.no/pics/FrankK/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Filmen var bra den ja! :) Men er det noen av dere som har prøvd å kjøre filmen i PS2? Min funka ikke i PS2'en, så måtte dra fram Xboxen, og da funka det, men det gikk utrolig tregt når man trykte til siden eller opp-ned på menyene før valget gikk ett hakk ned. Noen flere som har det problemet? Burde man sende og få ny eller er det slik den skal være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Filmen var bra den ja! :)Men er det noen av dere som har prøvd å kjøre filmen i PS2? Min funka ikke i PS2'en, så måtte dra fram Xboxen, og da funka det, men det gikk utrolig tregt når man trykte til siden eller opp-ned på menyene før valget gikk ett hakk ned. Noen flere som har det problemet? Burde man sende og få ny eller er det slik den skal være? Er det noe du plages med får du ny med en gang. Send en epost til faktura@gatebil.no. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Bestilt og godkjent den! Men enig med folk her at de samme bilene blir filma om igjen og om igjen... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Synes filmen var bra. Samtidig er jeg enig i at det blir veldig mye av det samme om og om igjen. Ser jeg en orange supra til neste år feks. blir jeg jævlig skuffa... De bør tenke nytt hvis de har planer om å fortsette å selge mange filmer i årene fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 den var iallefall 100 ganger bedre enn fjorårets utgave! men savner fremdeles : enda mer "mann i gata" som har fiksa på bilen sin (og som ikke har brukt 600000kr på kjerra, men kanskje rundt 100000kr) mer utstilling, og interjuver/drittprek med folk på treff men alt i alt, fornøyd, sitter ikke med følesen fra ifjor, da jeg hadde mest lyst til å jule på dvd plata med slegga :deng stå på! Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er nok ikke lett å sitte og redigere sammen dette med så mange timers filming og samtidig gjøre alle fornøyde. All honnør til Gatebil for en bra jobb:) Eneste er at jeg likte best å få filmen i februar/mars (er det ikke da den kom i fjor?). Var ihvertfall en fin opplading til sesongen igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Bestilte filmen 2 dager før den ble sluppet.fått den? nei. Lurer på om den er sendt med flaskepost...... Og at bladet ikke er å finne i butikkhyllene her i alta er bæsj.måtte kjøre 14 mil til hammerfest for å få tak i det å 14 mil hjem igjen.... God Jul Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Har ikke sett noe til min etter jeg sendte tilbake den defekte lørdag for 1,5 uke siden. Får vel sende en mail å mase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Jeg satt å kikket på Gatebil filmen. men jeg ble litt skuffet. Det er jo nesten bare sierraer og 200sx er jo lixom litt oppbrukt! de er jo på en go del av filmen. Jeg føler i vertfall det, noen andre? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 De som ikke har fått film - send mail til faktura@gatebil.no - så ordner Håkon opp i det med en gang. Så sant problemet ikke ligger hos posten.. som er en smule overbelastet om dagen. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hihi... bilen min er visst i teaseren til filmen så jeg får vel bestlle meg et eksemplar jeg og da... er vel eneste bilen godeste glenn rodney klatra over panseret på! :pray Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 er vel eneste bilen godeste glenn rodney klatra over panseret på! Er det bilen din? Hehe.. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hihi... bilen min er visst i teaseren til filmen så jeg får vel bestlle meg et eksemplar jeg og da... er vel eneste bilen godeste glenn rodney klatra over panseret på! :pray Du som hadde kræsaj med elgen? :spider Har du fått fiksan a?:) Men henrik, i got no movie...:P Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Men henrik, i got no movie...:P Kan vinne en i neste Photoshop konkurransen! ;) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg