Gjest MrHenrik Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 De som har fått ødelagte kalendere kan mail Kid Arild D. Så rydder han opp i det. kid-a@start.no - skriv "Julekos" i emne-feltet. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 det er feil på fakturaen min og jeg har prøvd og ringe gatebil en ukes tid men kommer ikke igjennom....noen andre som sliter med det?? feil på filmen min og.... Rart - telefonen har vært viderekoblet i hele julen? Ringte du tlf.: 6690 8000? Som nevnt, bare å sende en epost til faktura@gatebil.no eller sende filmene dine i retur (merket med ditt navn) så får du nye. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Rart - telefonen har vært viderekoblet i hele julen? Ringte du tlf.: 6690 8000? Som nevnt, bare å sende en epost til faktura@gatebil.no eller sende filmene dine i retur (merket med ditt navn) så får du nye. - Henrik da prøver jeg det nummeret...jeg har ringt det som stod på fakturaen......prøver over nyttår... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 da prøver jeg det nummeret...jeg har ringt det som stod på fakturaen......prøver over nyttår... Skal også virke, er viderekoblet etter flytting. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest demonen Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Fikk filmen i dag og fy fa1 så rått !! hmmm.. jeg valgte å være sammen med sønnen min den helga i sommer da Gatebil var, lurer på om jeg burde prioritert noe annet (Gatebil f.eks) .. hehehe ehhh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 ser den og en gang til, hva klager folk på,, drit fet.. neste år blir det ikke quart no more.. gatebil garantert..en del biler fra byen og, den grå rx7 med triabel,er rå og ser bare blå røyken fra kompis tom tidlig før rød supra i en coswoth.. må inn neste år ja Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 så filmen på julaften, håpet att det var en liten snutt av oss der, men nei desverre.. :crazysant Får vel gjøre noe sprøtt til neste år.. Ellers fet film:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 nå er gatebilfilmen 2005 sluppet....noen som har bestilt den??? jeg har... yodude yodude Bra film, men synes harry heavy-musikk og for mye sladdefilming trakk ned. Synd de ikke filmer mer av f.eks langsletta på Rudskogen slik at vi ser hvilke biler som er raske og ikke bare blårøyk... Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Personlig synes jeg ikke noe er mer kjedelig enn blårøyk og donutsfilmer. Bedre med fart, og litt onboardfilming. Har ikke sett den siste gatebilfilmen though. Men sist film bar preg av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Da har jeg også sett gatebil filmen! Var mye bra kjøring, og endel gode klipp av glenn!! Synd coveret var litt knust når jeg fikk pakken da.... Men bra film... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Da har man bestilt filmen. Hope it's worth it :) Hvordan er leveringstida på den i disse dager a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 det er den, sett den tre ganger alt.. mye kult...likte carina i bilkjøring..gikk det tro ha ha..gled deg..party:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Veldig bra film, beste så langt :) Men er det mulig å få no titler på sangene som er brukt Henrik ? Mvh Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 er det mulig å få no titler på sangene som er brukt Henrik ? Ja, send meg en mail - så skal jeg videresende den til mannen som sitter på låtene.. henrik@gatebil.no - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Fikk filmen på onsdag, ser den når jeg er in the mood - håper den er verdt det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg