Ruben Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Synes dette var den dårligste filmen sålangt :( Filmen ble kjedelig og bar preg av hastverk-redigering. Ble mye det samme om og om igjen, kjedeligere klipping og redigering enn tidligere, dårligere musikk og mye digital støy i endel av bildene. Ikke at det siste er så krise, men det virker litt uferdig/uproft. Har sett de første 100 minuttene foreløbig, håper resten er litt bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Filmen var dritbra! Ikke mange filmer som er så lange, som man ikke blir lei av! Selv syntes det var litt mye trance musikk.. Men det er klart mange bilintereserte som liker sånt.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 pleier det å ta lang tid til denne havner i postkassa eller? bestilte min på lørdag og den har ikke kommet Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Faktor Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Da var den bestilt den. . . Er Gatebiltreff jomfru enda, det må jeg få gjort noe med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pølsa_BMW Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg bestillte den med mobiltelefon forje lørdag.. å enda har den ikke kommet :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Synes dette var den dårligste filmen sålangt :(Filmen ble kjedelig og bar preg av hastverk-redigering. Ble mye det samme om og om igjen, kjedeligere klipping og redigering enn tidligere, dårligere musikk og mye digital støy i endel av bildene. Ikke at det siste er så krise, men det virker litt uferdig/uproft. Har sett de første 100 minuttene foreløbig, håper resten er litt bedre. Totalt uenig! Beste gatebilfilmen hittil spør du meg :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg bestillte den med mobiltelefon forje lørdag.. å enda har den ikke kommet :( Og du abb er registrert på deg? Pass på ved ureg kontantkort f.eks ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg