Gå til innhold

Service in 3000

Ranger emnet

Gylf

Anbefalte innlegg

Service in 3000 blinker og piper det fra kjørecomputeren. Har ikke tenkt å foreta den sericen, noen som har gode råd for å fjerne den?

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html

En VAG-COM som det refereres til på denne siden kan vel ikke kjøpes på Biltema?

Og hvordan svarten skifter jeg parklyspære? Begge er gåen, ikke noe hjelp i håndboka. :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Service in 3000 blinker og piper det fra kjørecomputeren. Har ikke tenkt å foreta den sericen, noen som har gode råd for å fjerne den?

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw_sri.html

En VAG-COM som det refereres til på denne siden kan vel ikke kjøpes på Biltema?

Og hvordan svarten skifter jeg parklyspære? Begge er gåen, ikke noe hjelp i håndboka. :crazysant

HUsker ikke helt hvordan man nullstiller service indikatoren, men det er ganske lett.. Parklyspære anbefaler jeg ikke at du bytter selv, hvis du ikke har gjort det før og tar sjansen for at du skal komme bort i kontaktene til fjernlys elelr lage kortslutting nedi der.. prøvde på det selv istedenfor og betale 152 til møller så endte jeg opp med kortslutting og to løse plugger til fjernlyset som endte opp i n regning på 390 kroner hos møller ...!!!...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble så jeg dro til Møller i Tr.heim og skifta pæra, og takk for det. Ventet i nesten 1 1/2 time, og regninga kom på 22.- De har visst innsett hvor idiotisk vanskelig det er å skifte pære, så de tar ikke arbeidspenger for pæreskifte. De måtte ut med batteriet, og i tilegg ødela de et deksel som de må bestille fra Tyskland. Så la Møller ta seg av dette. birthday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh?

Gjorde det på Shell-stasjon i sentrum her på 8min jeg?

Var venstre siden dette gjaldt, så verre ut på høyre siden. Men var jævli trangt der ja...

EDIT: Ang serivce lampa, 1 et spørsmål; Hvorfor ikke ha den servicen?

Så til svaret: Stikk på Møller, så bruker de vagcom, gjør dette på et minutt for deg..gratis.. happyhappy

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold trippteller knappen inne

skru på tenning med knapen inne slipp så knappen og vri knappen til klokka til høyre da vill oil nulle seg ut med at den visser noen streker

for og slette insp trykk en gang til på tripp tellern og gjenta det samme du gjorde på oil

deretter skru av og på tenning og den skal være sletta gjorde det slik på en 99mod her om dagen og det funka fint

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så vanskelig å skifte paklyspære ? Hehe.. Ta dere en tur til Jessheim, så skal jeg bytte pæra for dere på 2min.. Gjorde det senest igår.. Bare ha tålmodighet og ikke rive og dra.. På parklyset så er det to 'haker' som du må klemme ned for å få holderen..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider