Gå til innhold

Billig forsikkring for yngre?

Ranger emnet

Hosse

Anbefalte innlegg

*grrr* Liker ikke angrep som "kebabtralle" och liknande missunnerlige ting. Hører vi noen si "riskoker"? Jeg liker å kalle oss bil entusiaster.

Uansett. Det er veldig annerledes om man er oppe i 27 år. Jeg har en BMW 323 Cabrio 2000. Den betaler jeg 11.000 for i året, hvilket er helt akseptablelt i Oslo.

Samtidlig synes jeg det er kjedlig at man som Fredrikstad gutt på 19 år ikke skal kunne få seg en BMW 320 Coupe. Du kan kjøre like hardt i grøfta med den som en Primera, Toyota eller Skoda for den delen.

Ikke alle har like hyggelige mødrer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by coupe quattro

nesten 1000 kr mnd i forsikring hadde jeg aldri giddi.

Det er jo ikke så ille da, med tanke på hvor kul bil det er.

Og det er ikke mange biler man får kasko på for no særlig lavere pris..

Uansett er det bilen som er det viktige, ikke forsikringa, det er verdt å betale litt for å ha en fet bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ticket2Fly

Hiver meg på her jeg også. Trenger forsikring på en e30- 325 Cab 86 mod. 28 år ung :D 75 % bonus.Delkasko

Fått pris på 7200 i sparebank 1 hvor jeg er "full" forsikret.

I helvete for en pris på delkasko da, spesiellt med tanke på hvor gammel du er, og med tanke på at du har full bonus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

I helvete for en pris på delkasko da, spesiellt med tanke på hvor gammel du er, og med tanke på at du har full bonus..

Jepp sykt at det skal være så høyt på en gammel BMW spør du meg. Greit at det kan ha vært mye ulykker og tyveri på disse bilene tidligere, men nå er det jo ingen som gidder å stjæle en så gammel BMW lengre! Har en følelse av at når først en type bil har blitt "(rød)merket" hos forsikringsselskapet så forblir den det lenge selv om tidene forandrerer seg og bilen ikke lengre er så ulykkebelastet/tyveribelastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider