Hosse Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 *grrr* Liker ikke angrep som "kebabtralle" och liknande missunnerlige ting. Hører vi noen si "riskoker"? Jeg liker å kalle oss bil entusiaster. Uansett. Det er veldig annerledes om man er oppe i 27 år. Jeg har en BMW 323 Cabrio 2000. Den betaler jeg 11.000 for i året, hvilket er helt akseptablelt i Oslo. Samtidlig synes jeg det er kjedlig at man som Fredrikstad gutt på 19 år ikke skal kunne få seg en BMW 320 Coupe. Du kan kjøre like hardt i grøfta med den som en Primera, Toyota eller Skoda for den delen. Ikke alle har like hyggelige mødrer:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Sitat Originally posted by Ascona Haha, jeg er 23, og betaler 11000,- for full kasko med fri km på en Corvette. nesten 1000 kr mnd i forsikring hadde jeg aldri giddi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Sitat Originally posted by coupe quattro nesten 1000 kr mnd i forsikring hadde jeg aldri giddi. Det er jo ikke så ille da, med tanke på hvor kul bil det er. Og det er ikke mange biler man får kasko på for no særlig lavere pris.. Uansett er det bilen som er det viktige, ikke forsikringa, det er verdt å betale litt for å ha en fet bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Sitat Originally posted by Ascona Det er jo ikke så ille da, med tanke på hvor kul bil det er. Og det er ikke mange biler man får kasko på for no særlig lavere pris.. Uansett er det bilen som er det viktige, ikke forsikringa, det er verdt å betale litt for å ha en fet bil. s2, rs2, sant nokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 går ikke å overføre fra mc til bil! Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Sitat Originally posted by coupe quattro s2, rs2, sant nokk. S2 er jo bare en kjip familiebil, RS2 er en litt kulere familiebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 s2 er lekebil. rs2 er en fornuftig og økonomisk familiebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Hiver meg på her jeg også. Trenger forsikring på en e30- 325 Cab 86 mod. 28 år ung :D 75 % bonus.Delkasko Fått pris på 7200 i sparebank 1 hvor jeg er "full" forsikret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Sitat Originally posted by tvindal går ikke å overføre fra mc til bil! JO!!! Det går helt fint. Jeg bruker bilbonusen på sykkelen nå, og det var ingen problem med å gå tilbake til bil igjen. Gjensidige NOR. Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Sitat Originally posted by Ticket2Fly Hiver meg på her jeg også. Trenger forsikring på en e30- 325 Cab 86 mod. 28 år ung :D 75 % bonus.Delkasko Fått pris på 7200 i sparebank 1 hvor jeg er "full" forsikret. I helvete for en pris på delkasko da, spesiellt med tanke på hvor gammel du er, og med tanke på at du har full bonus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Sitat Originally posted by Ascona I helvete for en pris på delkasko da, spesiellt med tanke på hvor gammel du er, og med tanke på at du har full bonus.. Jepp sykt at det skal være så høyt på en gammel BMW spør du meg. Greit at det kan ha vært mye ulykker og tyveri på disse bilene tidligere, men nå er det jo ingen som gidder å stjæle en så gammel BMW lengre! Har en følelse av at når først en type bil har blitt "(rød)merket" hos forsikringsselskapet så forblir den det lenge selv om tidene forandrerer seg og bilen ikke lengre er så ulykkebelastet/tyveribelastet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Ser ut som om Terra er billigst for min del, ca 4500 for bimme'rn hos dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Delkasko på Min Jetta ;) http://bcw.no-ip.com/pics/bilder/Jetta/page_01.htm 4500,- med 20% Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 helt sykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg