ExceL Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 er det noen som har papirer fra jt jeg hører folk må gi til bt når de skal godkjenne "bygget".. støynivå papirer lettere sagt.. noen som har? og kan f.eks sende via mail e.l? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 neida.. du trenger ikke det! men.. http://www.jt-tuning.se, der står det hvor mye db det øker! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Ha!! Eg måtte skrive en mail til JT for å få papir på at de hadde støytestet 3" etter en iso standard. De var svært rask å svare med "underskrift" av ansvarlig."ingen problem" Bt her krevde eit slikt papir..det holdt ikke med det som stod i annonsen. Har desverre ikke kopi. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 de krevde ikke noe slikt av meg!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 men er det noen som har disse papira da eller må jeg sende mail og prøve å skaffe dem på den måten? jeg vil helst slippe det.. plis noen happyhappy Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hei. Det er bare å prøve. Eg hadde det annlegget med en potte. Og han syntes at den støyet for mye. dermed så er det enten støytest eller papir... Eg valgte å kjøpe til en exstra potte + papir, og eg vil andbefale å kjøpe JT med to potter, de kan bli slitsomt med den buldringen i lengden med bare en potte. Hadde eg hatt to potter når eg møtte fram til BT så hadde de ikke vært noe problem!! mvh Øyvind Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg har 2 potter n/a anlegget. dog har jeg litt større motor enn org :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg