KennethB Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Så noen på kvalitets-programmet " Søppelkongen" på Tv2 ikveld? Tollamoen Kaffe & Køstom var der et lite øyeblikk med sin "Jesus"... happyhappy Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hehehehe..... Skulle han levere inn Jesus nå ? (ENDELIG...) :mat Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jepp, det fikk jeg også med meg. Kan jo huske de stod der å gauka og skreik store deler av formiddagen, men gikk budskapet hjem, nja...tror ikke det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Fikk tekstmelding fra han da det var ferdig; Herregud Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollamoen Køstom & Kaffe Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hehehehe.....Skulle han levere inn Jesus nå ? (ENDELIG...) :mat Spydig ell........ Bilen er jo nesten ny.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Spydig ell........ Bilen er jo nesten ny.... Hmmmm........ Spydig, næ.... det har vi ikke sett.... :cocain: Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 tollamoen hadde en bra kommentar på det greiene på brygga den dagen, "fuck for garbage" Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Så noen på kvalitets-programmet " Søppelkongen" på Tv2 ikveld? Tollamoen Kaffe & Køstom var der et lite øyeblikk med sin "Jesus"... happyhappy Rett mann på rett sted til rett tid ?? :crazysant Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 He he... Rett mann i rett programkanskje, eller hva,Lars? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 He he... Rett mann i rett programkanskje, eller hva,Lars? :) Var det jeg tenkte på, føler jeg har litt førstehånds info her... utrolig hva som har stått parkert på gården der.. ingenting overrasker meg lengre når det gjelder den mannen der, han burde seriøst ha vært med på Junkyard Wars på discovery. BTW: Vi har startet Team Tollamoen Køstom & Kaffe nå, så se opp, med dekorplaner og hovedmål om å slå Alpine folket til neste år Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 He he...Er bare å kvesse knokene da, skjønner j... ;) Huff ja, han samler på alt han der! Synd han ikke har en sønn også, det kunne jo ha blitt Norges svar på Albert og Herbert! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Tror ikke dattra står tilbake for noe... eneste 4 åringen jeg vet om som lærer sin mor hvilket verktøy som er det riktige og nekter å kjøre 250cc 4 hjuling med mamma fordi hun kjører alt for sakte :pray Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 NATO's mest rappkjæfta fire-åring også.... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg