Arild G Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 legger ut en spider jeg har begynt på. kom gjerne med innspill. org: mod: Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 fjerne skiltet bak og skrifta bak gjerne? la logoen stå.. få clean rompe.. gjerne prøve noen andre potter, de ble ikke smooth nok syns jeg edit: få litt feitere bakdekk og fjern bremselyset bak på sadelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Fet modd!.. jeg syns den er passelig som den er, men jeg ville nok ha tatt vekk bremselyset på sadelen og, som brunerune sier! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 meget pen =) fint arbeid, eneste jeg ikke liker er baklyktene. synes bakdekket ser veldig smalt ut og felgen litt for dyp inn ift dekket Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Meget pent, veldig enig med brunerune, syns det er noe av det peneste jeg har sett type modder.. virkelig pen :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Fete baklykter, likte ikke felgene helt. Ha noen litt blankere? Få på fetere nakkestøtter og veltebøyle. Fjern skiltet og kansje få en ny bakfanger? En hvor du har pottene inni. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa155 Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 ville ikke hatt blå lykter bak.. :o og bilen heter SPIDER.. ;) Siter Canon 40D - EF 24-70 f2.8L - EF 70-200 f4L IS - EF 50 f1.4 - Speedlite 580EX II Klikk for å se Bildegalleriet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Likte det der :) Lenge siden jeg har postet noe siden jeg er i militæret. Men, men... Du får æren av min første post på lenge. :D Den var clean og realistisk :) Bra! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Bra modd, men fjern Alfa merket og skifte farge på lysene. Bra felger. Pottene så litt fake ut. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Veldig pent. Kanskje litt bredere dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 takk for fin kritikk :) har prøvd å rette på noen av tingene som er nevnt. og bilen heter SPIDER.. ;) oops... har retta på det no. fannt bildet på dieselstation.com og der heter den spyder av en eller annen grunn. Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Enda litt penere, i mine øyne. ;) Kunne vært noe på en varm solskinnsdag hellothere Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Synes begge moddene hadde fete lykter jeg happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 De siste lyktene var fete:D Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Veldig pen modd,felgene virka litt flate (spesiellt den bakest) og var litt for mørke og uten glans,likte baklyktene og resten! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg