Gå til innhold

Prosjekt smooth VR6

Ranger emnet

tfac

Anbefalte innlegg

Da skal golfen mest sannsynelig under kniven om noen få timer.. :) Så får vi se hvordan det går.. Har et maxima batteri ekstra liggende om noen skulle trenge et batteri! :) Bilder og stell kommer etterhvert som ting blir gjort.. :)

Litt av noen tider på døgnet du skrur på gitt :P Ta kontakt a, om du skal ha hjelp til å dokumentere byggingen med bilder.. har et kamera som lengter etter å bli brukt :P

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt av noen tider på døgnet du skrur på gitt :P Ta kontakt a, om du skal ha hjelp til å dokumentere byggingen med bilder.. har et kamera som lengter etter å bli brukt :P

Hehe.. Var oppe og så på det nye verkstedet i dag :) er KNALL bra..! Med ordentlig lakkboks osv der!! Blir knallbra!! Hehe.. Skal si ifra om jeg trenger hjelp jeg.. Jobber du ikke om dagen?

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen av dere som vil ha batteriet, så er d bare å by :P Cleanvw: Hadde passet bra om vi kunne tatt det i slutten av januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Var oppe og så på det nye verkstedet i dag :) er KNALL bra..! Med ordentlig lakkboks osv der!! Blir knallbra!! Hehe.. Skal si ifra om jeg trenger hjelp jeg.. Jobber du ikke om dagen?

Joda, jobber nå og da.. :D

Hvor ligger det nye verkstedet?? høres jo ut som en knall plass :D

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt sammen ligger i ådalsbruk :) Accord: Ja, jeg lakkerer også :)

Fikk kopiert nøkkel og slikt til verkstedet i dag så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det noen bilder sanrt eller Marius? Jeg henter meg 3dørs golf3 vr6 på lørdag jeg... :) Kun for å selges att da. Hvor mye ga du for din? Send gjerne PM om det om du ikke vil publisere det. Lurer på litt hva jeg kan ta igjen for den jeg skal hente...

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det noen bilder sanrt eller Marius? Jeg henter meg 3dørs golf3 vr6 på lørdag jeg... :) Kun for å selges att da. Hvor mye ga du for din? Send gjerne PM om det om du ikke vil publisere det. Lurer på litt hva jeg kan ta igjen for den jeg skal hente...

Hei sann! Ja, bilder er snart underveis :) Må bare få begynt! hehe.. Åssen ser bilen ut da? Kanskje jeg er intr :) Sender deg pm om hvor mye jeg ga jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta blir nok bra det ! :)

Må ikke selge for fort etter at den blir ferdig da, må få sett denne og :)

Hehe.. Jada, kommer jo endel bilder osv da! Kanskje det blir så jeg tar turen på et par treff og! Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik.. Da var man endelig på vei til å forvandle golfen inn til en FIIN bil! Var oppe i verkstedet i dag og fikk mattet ned bakfangeren og hatt på fyller på den! Fikk samtidig støpt igjen hullene som er orginalt på R-RX fangeren til spredere! Siden jeg har valgt å bruke sånne spredere som sitter på golfen orginalt (sammen med blinklys foran) Så gidder jeg ikke ha to åpne hull i fangern! :) I morgen blir det vel opp dit igjen og fortsette eventyret! Fikk dessverre ikke tatt noen bilder i dag fordi jeg glemte kamera, men i morgen skal jeg prøve å få tatt noe! Hvis d ikke blir på torsdag!

See Ya! alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider