Gå til innhold

Prosjekt smooth VR6

Ranger emnet

tfac

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar du all pussinga og det som måtte være før lakkering selv..? Lakkerer selv også?

Ja, gjør alt selv.. :)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå er jeg akkurat hjemme igjen fra verkstedet.. I dag har jeg fått pusset bakfangeren ned igjen etter fylleren sist og sparklet den lille "stripen " som går over den øverste delen av fangeren. Deretter la jeg på fyller på hele fangeren! Så fikk jeg pusset ned sparkelen etter der jeg har støpt igjen til spredere. Ellers i dag har jeg fått pusset framfangeren helt fin og klar til lakkering, lagt på fyller på den også. Og kanal skjørtene er mattet ned og klare til lakk! I morgen blir d opp i verkstedet igjen og få pusset fylleren glatt, og evt rette på div feil. Også muligens prøve å få lagt på litt farge på alt! :) må forresten og få prøve montert framfangeren igjen så jeg er helt sikker på at den sitter som den skal! :)

Skulle lagt ut bilder, men siden cd rom'n på denna pcen er ødelagt må d bli en annen dag, for jeg får ikke lagt inn softwaren til digi cammet :( Men bilder kommer!!

So long..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wihu! Fikk til kamraet nå.. Sorry litt dårlige bilder! men er da så man ser.. Skal ut i verkstedet og å lagt på farge :)

Untitled-17.jpg

Og

Untitled-26.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det litt "bestemorhud" i lakken? Altså ikke fått den til å flyte skikkelig utover? Kan jo bare være bildet som lurer en.

More pics?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det litt "bestemorhud" i lakken? Altså ikke fått den til å flyte skikkelig utover? Kan jo bare være bildet som lurer en.

More pics?

ER jo bare fylleren som ligger på her, så den skal slipes uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte bare på en ting... Sparkla du over strukteren (ruglette plasten) på bakfangeren din og derrettet la på fyller?

Når jeg fjernet all sktrukturen på den rosa, hjulbuelister osv, så la vi 3 lag med fyller for å få de glatte...

Blir den no bra med sparkel da? Spørs hvilken sparkle du bruker da sikekrt..

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte bare på en ting... Sparkla du over strukteren (ruglette plasten) på bakfangeren din og derrettet la på fyller?

Når jeg fjernet all sktrukturen på den rosa, hjulbuelister osv, så la vi 3 lag med fyller for å få de glatte...

Blir den no bra med sparkel da? Spørs hvilken sparkle du bruker da sikekrt..

Nei, brukte 3 lag med fyller jeg.. Men jeg sparklet over den "stripen" som går på langs fangeren :) Skal gjøre d samme med listene også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, brukte 3 lag med fyller jeg.. Men jeg sparklet over den "stripen" som går på langs fangeren :) Skal gjøre d samme med listene også! :)

ÅJA.. da er jeg med! :)

Trodde du definerte "stripen" som strukturen på fangera jeg ama...

Men blir det holdbart å sparkle hele den da? Glassfiber sparkel da eller?

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 2k sparkel.. Oppå fylleren, så skal ikke være noe problem d..! :) Den har både fles og feste der, pluss at d er snakk om bare bittelitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da var d på tide med en liten oppdatering.. Nå er bilen ny lakkert og styling er montert! Det står igjen noe småtteri som å få på lister osv, men det må jeg vente med til i morgen, så jeg får kjøpt nye klips :) Men her er hvertfall noen bilder sånn den er nå! Skal prøve å få tatt noen fler og bedre bilder i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider