Gå til innhold

Gatebil on Ice, Sigdal 18. februar

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skulle trengt tips til et hotell i nærheten jeg :bump tenkte faktisk å dra opp med noen kompiser i dag å sove der til i morra...Så hvis noen veit om no bra så spytt ut..drar oppover i kveld!!!Så blir'e full pupp i morra tidlig!!! Håper jeg treffer noen sosiale bilmennesker på treffes...snakks;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle trengt tips til et hotell i nærheten jeg :bump tenkte faktisk å dra opp med noen kompiser i dag å sove der til i morra...Så hvis noen veit om no bra så spytt ut..drar oppover i kveld!!!Så blir'e full pupp i morra tidlig!!! Håper jeg treffer noen sosiale bilmennesker på treffes...snakks;)

Hotel? Er bare en og en halv time fra oslo da.. Er ikke noe særlig med befolkning rundt banen til hebbe på sigdal, langt mindre noen hotell..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langs land.

 

-

Henrik

Langs land? Er det lagd opp løype rundt vannet eller må vi ha med oss ski eller truger for å kommer rundt? Hvordan skal vi kommer oss til land på andre siden ved breisladd svingen hvis det ikke er lov å gå på isen? Blir langt å gå rundt hele vannet andre veien..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning:

 

breisladdsvingen og 201m banen er laget slik at alle ser i fra der det er tiltenkt tilskuerplasser så dere slipper å vasse med mindre der selv vil :)

 

OBS!! OBS!! det er overhode ikke lov til å oppholde seg PÅ isen, det er også drøye 1,5m med snø utenfor banen så det er uansett ikke spesielt lurt å "vasse".

 

Sikkerhetsvakter kommer til å patrulere langs vann/landkanten med snøscooter!!

 

Mvh.

Sikkerhetssjef.

 

Langs land? Er det lagd opp løype rundt vannet eller må vi ha med oss ski eller truger for å kommer rundt? Hvordan skal vi kommer oss til land på andre siden ved breisladd svingen hvis det ikke er lov å gå på isen? Blir langt å gå rundt hele vannet andre veien..

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår