LLH Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 har sagt det før og sier det igjen: lenge leve playstation. hd bilde ja. men den leser jo et signal som ikke er hd. skulle tro at man ikke oppnår samme kvaliteten som du oppnår med et gjennomført hd vis jeg tror rett. og ja jeg er klar over at ps en ikke går helt gått enda. men det gjør jo ikke xbox360 heller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Sorry dette ble jo veldig off-topic, men hva har egentlig kilden med saken å gjøre om spillet er i HD eller ikke LLH? Kan få HD grafikk fra ett spill som kjører på diskett hvis du er så sinnsykt intressert i det. HD = Oppløsning. Det har ingen ting med medium å gjøre. Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Sorry dette ble jo veldig off-topic, men hva har egentlig kilden med saken å gjøre om spillet er i HD eller ikke LLH? Kan få HD grafikk fra ett spill som kjører på diskett hvis du er så sinnsykt intressert i det. HD = Oppløsning. Det har ingen ting med medium å gjøre. les her: http://www.elektronikkforbundet.no/Nettskole/hdtv/skole_om_hdtv.htm gir meg på det jeg så om vitsen med hd tv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Jeg har en film på pcn jeg i HD kvalitet, den er ikke på hd dvd den nei men det er fortsatt HD, samme på Xbox360n. HD-DVD vil bare si at det er en dvd med såpass mye lagringsplass at den faktisk har PLASS til en HD film. Duger ikke med 4.7gb lenger da. Hva du lagrer greiene på har ikke noe å si, kan være lett å misforstå det der. Alle spill som gis ut på Xbox360 blir testa hos microsoft og må bli godkjente, et av punktene på denne "EU godkjenninga" er at den har HD kvalitet standard :) Jeg har ikke HD tv men ser klart forskjell på kvalitet, men selvsagt, jeg skulle gjerne hatt en HD tv, men å kjøpe det billigste HD tv'ene er dårlig investering tror jeg, best å kjøpe noe av litt kvalitet. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 jeg har jo gittt meg på det hvorvidt det er hd kvalitet eller ikke.. det som kommer fram av den linken er at vis du viser filmer/spill på skjermer over en vis størrese så vil du se dårligre bilde fordi du ikke har lagrings kapasitet til og lagre den høye oppløsningen. så og lage et sinsykt stort spill med sinsyk grafikk og vise det på en stor skjerm er det nyttig med hd-dvdd/ blu ray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Kommersielle DVD-plater er ikke 4,7 GB men 9,4GB. Også kjent som dual-layer. Ang. topic, så syntes jeg PGR3 var en SINNSYK overraskelse. Jeg har en kompis som har kjenninger i bransjen og fikk huka tak i en Xbox360 tidlig i forrige uke med Need For Speed: Most Wanted, Project Gotham Racing 3 og Perfect Dark Zero. Vi kobla den opp på en projektør til 30k på jobben min og spillte PGR3 i to-tre timer. Jeg ble veldig imponert! Jeg har vært konsoll-motstander i årevis, mest fordi jeg ikke forstår vitsen når en greit spesifisert PC kjører ringer rundt en konsoll any-day. At TVen har lav oppløsning gjør også sitt til at konsollene rett og slett bare må suge. Med spill i HD-TV oppløsninger (720p) så er plutselig den største akilleshelen borte! Ang. PGR3 så var jeg svært godt fornøyd, bilen responderer bra, den oppfører seg greit realistisk spesiellt i forbindelse med ujevnheter i veibanen, det er svært god fartsfølelse og det ser utrolig lekkert ut. Bilspill kan fort bli noe monotone, derfor prøver produsentene å spe på med noe ekstra, som politi i NFS Most Wanted, styling eller annet. PGR3 er unikt med Kudos-systemet som deler ut bonuspoeng for spenstig kjøring. Det være seg powerslides, 360 turns, perfect sections (kjøre uten å være borti noe), air-time (hopping), 2-wheels, burn outs, osv osv osv. Dette gjør det hele svært mye mer interessant, og to-player modus der det gjelder å sanke inn mest mulig kudos og ikke nødvendigvis kjøre fortest er ekstremt gøy! Synes terningkast på 5 og 6 er velfortjent! NFS:MW var mer skuffende, politi-jaktene var ganske underholdende men jeg syntes både spilleopplevelse og grafikken var bedre på PC. Perfect Dark Zero har jeg ikke prøvd. Alt i alt er jeg imponert! Jeg kan ærlig si at jeg har lyst på en Xbox 360. Og det er første gang i historien jeg sier det om en konsoll. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 jeg har kjøpt xbox 360 og jeg kan bare si, gå å legg dere playstation karer, sony kommer aldri til å komme i nerheten, nå har de fått et forsprang, pga xboxen er allerede ute, jeg kommer ikke å bli sjokkert hvis grafikken i playstation suger, det har den alltid gjort, og den hakker noe djevelsk, jeg har kjørt PGR 3 nå i en uke og jeg har spillt i 6timer strekk, har ikke lagget i 1ms engang, trådløse kontroller 3usb og trådløst nettverk er konge, xbox live med det nye headsettet er konge, du kan høre absolutt alt dem sier, (så lenge britene ikke er i kjeften på hverandre) så dere som enda er i tvil, velg xbox 360 for dens kvalitet, og dens fremtidige kvalitet, dere som velger sony pga GT serien har mye å tape, sonys sin konsoll kommer til å skremme prisen av veggen, xboxen får du for 2000kr i butikk, og den er på lager i de flese byer nå! xboxen har så mange kule spill og kvaliteter som andre konsoller drømmer etter, kan du ha eget bakrunns bilde i sony? NOPE DONT THINK SO! alle som liker sony nå og som har det, kan velge ps3 pga penger tapt på spill og tilbakekompatiblitet (langt ord) men dere som ikke har eid eller er i tvil velg xbox 360! PREMIUM 4 EVER! har 20GB HD WLAN WKONTROLL OG NOE STANDAR MUSIKK SOM IKKE ER DÅRLIG! 9,6GHZ hallo, lagger det?? næsij, ikke i dette univers! PS2 sin sugemaskin kan legge seg flat i veggen! Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hmm.. Vet ikke hvor saklig det innlegget var men :) Jeg er ikkeno Playstation fanboy sjøl, skal ha xbox360, men syns du skal gi litt bedre grunn ;) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 tja hehe, prøvde nu å få flere på den "GODE" side! folk flest gjør som de vill, så det er egentli enkelt å bare slutte å diskutere om hva som er best, den krangelen kommer aldri til å slutte, slik er d bare! Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg kjøpte xbox 360 og pgr3 igår, og jeg syntes spillet var artig, men ble litt kjedelig etter 6 timer... Etter 2 timer kunne jeg kjøpe meg en F50 GT som etter hva jeg kan se er den dyreste bilen... Så nå er det lissom bare å kjøre løp... ikke noe å se frem til? Noen andre bilspill som er litt mere givende bortsett fra nfsmw? Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har nå gått ganske lei PGR3, å havna tilbake på gode gamle Forza motorsport, som jeg bare ikke klarer å bli lei. Holder meg til DoA4 og Call of Duty 2 på live. PS3'n som kommer er jo på papiret kjappere enn Xbox 360 (å helt sikkert i realiteten å), men det er ikke særlig stor forskjell egentlig. Sony liker å jukse litt og pynte litt på tall og sånt, som vanlig alacocaina Men 360n er ikke perfekt den heller, jeg er litt skuffa over at jeg ikke kan se .avi .mpg og sånne filer fra boksen, men at du må ha Media Center edition (ny XP operativsystem sak) og STREAME fra pcn, hmmm ? Håper de legger ut en mediaspiller på marketplace etterhvert. En annen ting er litt snodige DVD drivere, eller hva det er, den nekter hvertfall å lese DVD filmer i mpeg-2 format (JDM option f.eks) uten å ha små "rykk" innimellom. Men ellers digger jeg konsollen, og Xbox live systemet, og ikke minst Xbox live arcade er bare genialt, er digg å ha muligheten til å spille "småspill" som f.eks Biljard når du kjeder deg men ikke helt gidder å gå å bytte spill :D Men for å komme tilbake til topic, originale PGR hadde jo downloadable content (nye biler og baner), er det på vei til oppfølgeren? Jeg vil ha mini! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbracing Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja er litt skuffet over pgr 3 sin raske mulighet til å kjøpe biler, men aller har jo sin mening, er sinnsykt artig å leke seg på pgr 3 med drifting. men man har jo consept bilene å se frem til, er jo konge å prøve spillene på xboxen før du kjøper de, likte ikke grafikken i call of duty 2, mn d har sikkert md at d kommer til andre konsoller og, ser utrolig frem til det nye forza, noen som vet når det kommer? :redxpoke Siter 1986 Audi 80 GTE Quattro :) G60Q Project Reopened. På Tide å få sæ særtifikat jæveln=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg